Gå til innhold

Fler som slutter på pilla i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

da er det ei uke til med p-piller! jeg gleder meg til å slutte på de teite p-pillene.Er det fler som gleder seg over det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia,

jeg sluttet på pillene i aug/sep. Men har ikke fått tilbake TR.. sinnsykt irriterende. ikke godt å vite hvilke sykluser jeg får heller...

Når skal dere starte prøvingen?:)

Skrevet

uff, da. håper jeg ikke blir så sein. jeg tenker vi begynner med en gang jeg. kan jo hende jeg er en av de heldige! :) er ferdig med siste pille til tirsdagen.

Skrevet

Jeg kan jo henge meg på her, slutta på pillen for ca en uke siden. Så spennende tid fremover..:) Vi har bestemt oss for å bare kose oss og ta ting som det kommer, uten stress og testing og temping og sånt...(enn så lenge ihvertfall) Så får vi bare se hva som skjer:) Men blir jo ikke akkurat mindre fokusert på det av å henge her inne da...;)

Skrevet

Jeg slutta på pillen i midten av oktober...så er ikke så langt unna da:)

Fikk foresten mens 5 dager etter jeg tok siste p-pillen. Er det normalt? Jeg slutta midt i brettet da, så kanskje det var grunnen? Eller at den mesen var bare fake mens? Vet noen alt det her? Hvis det bare va fake, og ikke eggløsning, så venter jo jeg fortsatt på min første eggløsning... Haha, blir jo helt febrilsk av å lese på forumene her:P

Skrevet

Hei! Helt ny her :)

Vi bestemte oss for at jeg skulle slutte med pillen nå, sluttet for 1 uke siden :)

Er ikke et "must" å få barn nå, vi tar det som det kommer. Er bare 21 og student så har god tid :) Men jeg venter vel litt på det siden jeg skriver her inne ;)

Skrevet

ingen pille, men skal ta ut spiral nå på fredag, så jeg kan vel også henge meg på her :)

Jeg er heeeelt ny her og veeeldig grønn på alt! :P

Skrevet

ja, da var det en fake mens. pille-mensen. Jeg har nå pillemens. så er det å vente i spenning. :)

Skrevet

Selfølgelig kan du være med her! så moro at vi er noen. jeg har slutta på pilla forrige uke, det er utrolig deilig å være ferdig med det der. Jeg er like grønn. jeg har følgt med her en bitte liten stund, men er ikke i nærheten av å forstå alt.

Skrevet

Da var jeg ferdig med p-pillene. Jeg har nå min siste pillemensen og venter i spenning. Kan jo hende jeg får eggløsning denne mnd allerede?

Skrevet

Hehe, da ligger vi ganske likt da, jeg har min siste mens nå, og spiralskiten forsvinner på fredag =)

Spent allerede jeg!

*flire litt*

Skrevet

Her er jo mine likesinna :) Slutta på p-pilla i slutten av oktober.. Håpar det ikkje tek for lang tid før spiren sitter! Utålmodig! :)

Skrevet

Jeg fikk min første "ordentlige" mens etter p-pilleslutt i går, og selv om jeg er fornøyd med at kroppen funker så husker jeg plutselig grunnen til at jeg begynte på p-piller i det hele tatt....mye sterkere mens-smerter og mye kraftigere blødning, akkurat som i gamle dager....:( jaja, men i allefall godt å vite at kroppen er i gang, akkurat på den dagen den skulle!

Skrevet

så bra. jeg er ferdig med pillemensen nå. er da 6 dager ut i men første pp. når er det vi har eggløsning a? 11-13 dager etter mensen?

Skrevet

Jeg har sluttet med pillen og min kjære har spurt meg om jeg vil bli mor til hans barn. Han er kjempesøt!

Jeg sliter med å forstå hvordan jeg skal regne dette med første dag i siste mens. Så om min mens starter torsdager, skal jeg da regne mine uker torsdag - torsdag eller fortsatt mandag - søndag?

Mye å sette seg inn i, men jeg gleder meg til å bli gravid. Vi får se når det skjer.

Skrevet

Jeg tok siste pillen på søndag, og håper mensen kommer i løpet av disse dagene :) Gleder meg skikkelig, og det gjør faktisk sambo også :D

Men kan noen si meg hva TR er? Og PP? Og hvorfor må man helst ha mensen (i hvertfall en gang) før man begynner prøvinga? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...