Gå til innhold

DRITT NAV!!

JenteBeibi.04.02.09<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte om Engangsstønad for over 2 mnd siden. Å for 1 mnd siden ca så fikk jeg en telefon, av en dame fra NAV som fortalte meg at jeg skulle få Engangsstønadden 07.November.08.

Så jeg ringte opp idag og spurte om alt var sånt det skulle. Da får jeg beskjed om at søknadden min ikke har behandlet! Å det ville ta ca 1 mnd før den var behandlet! Jeg blir så forbannet! ER DET MULIG!

Så jeg gikk opp idag, men da skulle de stenge. Så jeg fikk ikke snakt mye med de. Men hun som var der skulle sende en melding til hun som har ansvar for Engangsstønad. Hun kunne ikke ringe henne for hun var på FERIE!! til den 24.November! Åhr jeg blir så frustrert av de!

Skal det virkelig være så vanskeligt..=S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å føye til av jeg søkte lenge før jeg var 26 uker på vei. Å nå er jeg 28+1 uker.

Å på nettsiden dis så står det at du kan få det når du har blitt 26 uker. Så det var derfor jeg søkte før jeg var 26 uker. Men neida. Ikke oppe her, her har jeg ikke krav på det før jeg er blitt 28 uker.. Men nå er jeg det.

Skrevet

Føler med deg.. Du er LANGT ifra den første med problemer med NAV for å si det sånn!

Skrevet

hehe det kan jeg tenke meg. Ser lite frem til å forsette med de, men man må jo. Off..

Skrevet

hvorfor vil du ha pengene så tidlig da? jeg har hatt termin, og ikkee fått svar på søknaden min om foreldre penger ennå.

bare slapp av, de pengene vil du få bruk for seinere når bebisen er komt;)

Skrevet

Velkommen til hate-Nav-klubben :) hos meg tok det 2 1/2 mnd før jeg fikk sykepengene mine, fordi de klarte og rote bort skatte og inntekts papirene mine 2!!! ganger. Både for foreldrepenger og sykepenger. Endte med at jeg selv dro på jobben min og hentet papirene, og leverte de på Nav sitt kontor. Men selv da ble det rot.... men midt oppi alt fikk jeg bekreftelse på at foreldre penger papirene mine var godkjent, og at jeg får første utbetaling 30.nov.

Så helt borte var jo ikke papirene....

Fant ut at det eneste som hjalp var og mase og mase og mase............ og mase!! holdt på med evig mas hver dag på tlf i 2 uker. Tror den dama jeg snakket med ble litt lei av meg, så hun fikk fart på ting :)

Lykke til med Nav hos deg.

Skrevet

off..er det muligt!

Jeg fatter ikke hvordan det går an! =S De har jo en jobb å gjør, men de klarer det jo f**n meg ikke.. =S

hehe nå må jeg roa meg litt, hehe... det er ikke vert å bruke krefter på. Men sko så ønska at det ikke tok så mye styr og tid for å få bekreftet en søknad.

Lykke til du også ;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...