Skogshuldra Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Sa så fint før vi begynte å prøve at jeg aldri skulle begynne med å teste for el og styre så mye... Gjett hvem som har investert i el tester... ha ha Jeg begynnte å teste denne mnd med el tester.. på bruksanvisningen så jeg at jeg skulle begynne testingen på dag 16 (syklus ca 32 dager). Dag 16 slo med en gang ut possitiv, også 17 og 18. Var selvfølgelig på denne tiden alene på tur uten min bedre halvdel så lite å få gjort. Men hvor lenge er det vanlig at el test er possitiv? Kan jeg ha tatt den feil ? Hadde sex dagen før... kanskje jeg traff selv om jeg ikke var sammen med mannen min på dag 16 og dagene etter.. ?? Takker for svar!!
Små Einsteins Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Lurer på dette selv, forrige mnd hadde jeg 3 dager med pos el test og denne mnd fikk jeg pos i går og i dag.Noen som vet hvor lenge det er vanlig å teste pos?
Gurine og gulla Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Tror nok det er veldig vanlig med 2 eller 3 dager:) skjelden den viser pos lenger en det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå