to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 hatt mens i 14 år, og 30 dager pr syklus +/- 1 dag. nå fikk jeg positiv el test på mandag som og var ikm. uvel i formen, mer på do uten det store presset på blæra. og mensmurringer i korsryggen. negativ g-test i går tidlig.dette er ikke normalt. burde jeg ta en ny i morra med annet merke? jeg blir frustrert av dette soden det aldri skjer.
BabyMe Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Kan jo hende at du er gravid..., men at hcgen ikke er nok ennå. Kan jo vente noen dager til å se..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 men om det er lite hcg, burde da en el test slått ut?
BabyMe Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Har hørt om folk som er gravid har fått utslag på el test også i IKM... Men ta det med en klype salt.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 men det jeg mener er at da burde en g-test slått ut og... for da er det tydelig nok hcg nivå.... hmm ja ja for første gang så kanskje jeg får en syklus på 6 uker he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå