Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #26 Skrevet 6. november 2008 God oppsummering, nn 10.04. Her er tydeligvis mange usikre kjerringer her inne som tror at totalkontroll(ering) av mannen er veien å gå til et harmonisk samliv... At det går an å være så blind! Total turn-of er det også å drive og kontrollere sånn. Jeg ville IKKE vært sammen med en som skulle vite alt om hva jeg gjør, leser og skriver! Det er ho faen meg helt sykt! Disse kjerringene skriver dessuten selv mye rart her inne som de nok aldri ville at mannen deres skulle lese! Snakker om dobbeltmoral. Svake sjeler med dårlig selvtillit tåler vel ikke at noe forblir privat. Jeg blir kvalm...
Gjest Skrevet 6. november 2008 #27 Skrevet 6. november 2008 kan jo hende han driver m en overraskelse til deg også da, er jo snar jul osv... Men jeg hadde jo blitt litt skeptisk ja...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #28 Skrevet 6. november 2008 Jeg synes du får ufortjent mye pepper her jeg nå. Skjønner godt at du blir mistenksom. Jeg mener ikke at man skal ha fullt innsyn i alt hverandre gjør, men når en situasjon oppstår og han oppfører seg slik som han gjør, så er det ikke rart at du blir urolig. Siden du tydeligvis tenker så mye på det som du gjør så synes jeg du skal sette deg ned å snakke med ham om det. Et forhold er jo basert på tillit. Det burde ikke være så vanskelig å si noe for å berolige deg, dersom han ikke har noe å skjule.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #29 Skrevet 6. november 2008 Og det er jo ikke så farlig å si at man planlegger en overraskelse da. Dersom han skjønner at du er veldig urolig. Kan jo bare si; du får vente til jul, eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå