BabyMe Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Mange som snakker om Pergo, men jeg vet ikke hva det er. kan noen fortelle meg det hadde det vært fint? Det er sikkert ikke bare meg som ikke vet hva det er.
Babyønske �� Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Pergotime er et eggløsningsstimulerende middel. Gis helst til de som ikke har eggløsning av seg selv. I noen tilfeller gis det også til de som har naturlig eggløsning, men da for å forsterke denne/gi bedre kvalitet på egget.
BabyMe Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Aha! Takk for godt svar! ;D Hadde du det? Eller gikk det av seg selv?
Babyønske �� Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Nei, slapp heldigvis det. Etter nesten ett års prøving, hadde jeg bestilt legetime for begynne å finne ut hvorfor jeg ikke ble gravid. Men en uke før legetimen testet jeg positivt:-) Så da ble utredningstimen første svangerskapskontroll i stedet for. Hadde det ikke klaffet da, hadde jeg sikkert fått pergo hos legen. De er slepphendte med reseptene på Pergo har jeg inntrykk av. Jeg hadde nok vært skeptisk til å ta det. Det er mye hormoner, så jeg syns ikke det bør brukes i hytt og vær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå