Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Idag ble det to positive tester på meg Det ser altså ut til at jeg skal bli trebarnsmamma Det er bare så artig og vi er uendelig glade Håper virkelig dette går bra. Måtte bare fortelle det til noen
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 gratulerer så mye=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Hurra!! Gratulerer masse!
Mamman til AM&JS Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Å så koselig:) God følelse..skal selv bli 4 barns mamma:)
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Takker for det alle sammen Og så må jeg si gratulerer så masse til dere som også er gravide
mamsn t snuska Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer, hvor gamle er de andre to barna dine?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer så mye =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå