Gå til innhold

i uke 24, men hvor blir det av magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når det seineste man kan få mage er? Synes det er skikkelig kjedelig å gå å vente på å få den baby-magen.. Ser mange som er mange uker mindre på vei enn meg, som er MYE større enn meg.. Jeg kan enda bruke de vanlige buksene min liksom( de har begynt å stramme litt da) men alikevel.. Noen som vet???? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg er veldig forskjellig....

Jeg er i uke 17 nå, gått litt ned i vekt, og magen er like flat!!! mine vanlig bukser er blitt litt store de da,selv om det er mitt fjerde barn.

Jordmor sier at jeg har ett veldig dypt bekken, og at det kommer noe senere da. Med barn nr2 var det mange som ikke så at jeg var gravid da det var 8 uker igjen....(mest folk som ikke kjente meg det da, men likevel...)

Så lenge babyen har det fint spiller det vel ikke så stor rolle..

Skrevet

sonn er det med meg også! er 24+1, å føler at eg er den eneste uten baby mage når eg er så langt på vei, kjenner meg så godt ijen på det du skriver :D hehe.. Har fått litt større mage, mn ser ikke sånn gravid ut lixom, kjedeli å gå å vente.. Tror de fleste får mage før uke 25, men har også sitt et bilde fra ei i uke 29 som nettop hadde fått mage..

Skal lit jormora imårgen å få måle symfysemåle mitt, lurer på om det er under normalen.. Hvor kjenner du livmoren din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...