NurseBetty Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Voldsom kløe i fotsåler og/eller håndflater kan være et tegn på en tilstand som kalles svangerskaps hepatose. Du bør kontakte den legen du går til kontroller hos og be om at det blir tatt leverfunksjonsprøver.
ikø29 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Eller så har jeg lest et sted at det kan være kalkmangel eller noe. Jeg husker ikke hvor jeg leste det men det hadde iallefall noe med at en manglet et mineral eller en vitamin. Du får nok svar hos jordmor :-)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 jeg er og sånn, ringte jordmor, og skal ned imorra og få hanvisning til blodprøver. for å sjekke leverfunksjonen. OM du har for høye leververdier, så KAN det bli komplikasjoner, som igjen KAN resultere i prematurfødsel/dødfødsel. men det er de ekstreme tilfellene..... men du burde ta en liten blodprøve og sjekke det.. tryggest det..
birrisj05.02.09 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Få det sjekka! Det kan være svangerskapskløe, iallefall om du klør i hendene også..
Trollunn Skrevet 11. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2008 Skal til legen i dag!!! Håper hun tar meg seriøst. Hater å gå til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå