Engodmagefølelse Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Tenkte å gi pappaen til knøttet mitt en liten oppmerksomhet til farsdagen selv om sønnen vår ennå ikke er født, men er litt usikker på om det er litt teit.. Noen som har tenkt på dette? Hva skal dere evt gi/gjøre for han?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Samboeren min spurte litt på spøk om han får farsdagsgave i år. Tror egentlig han forventer/håper å få en liten oppmerksomhet. Siden jeg kun er 14 uker på vei, tenkte jeg å ikke gjøre noe stort ut av det. Har kjøpt et lite søtt kort og et par røde hjertesjokolader som han skal få på søndag (han er glad i sjokolade..). Ikke mye, men hadde blitt glad for det selv ihvertfall! Er jo oppmerksomheten som teller :-)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg har trykket opp en tskjorte med "Verdens beste pappa!" på, hos www.spreadshirt.no
Gjest Tale30 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Samboeren min ga klar beskjed om at han ikke ville ha noe gave før babyen var her. Han er nok fremdeles litt redd for at ting ikke skal gå helt etter planen.. Men alle har sine egne følelser rundt dette, veldig mange ville nok bli kjempeglad
Ayka 09+13+14 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Kommer nok ikke til å kjøpe noe til den kommende far nei,men vi skal reise bort på hytta i helgen,så da skal jeg ordne det ordentlig koselig for oss... Gi "far" litt ekstra oppmerksomhet i form av en god masasje,litt enkel,men velsmakende "hyttemat" og bare kose oss fremfor peisen Litt god gammeldags kjærestehygge på hytta...
hm24 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Jeg har kjøpt pakke til min samboer, han får parfyme og håndkle med verdens beste pappa.. Har termin 27 november så er ikke lenge igjen, syns derfor han burde få en liten ting for at han har vært så utrolig snill under hele svangerskapet, og han bryr seg virkelig om hvordan jeg har det.. Har fått blomster og små gaver under hele svangerskapet så han fortjente en oppmerksomhet.. Om jeg hadde gjort dette hvis jeg ikke hadde vært så langt på vei vet je ikke, men gjør som du føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå