Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Har nydlig sluttet å røyke og maten smaker faktisk deilig, faktisk så godt at jeg spiser mer enn jeg burde.. Klarer ikke å slutte når magen sier den er mett. Nå har jeg ikke vært sulten på snart en uke og jeg synes det er grusomt for jeg vet jo at jeg spiser for mye når jeg spiser, men skal jo bare ha en bit til osv.. Noen som har opplevd dette og kommet ut av det? Hva bør man gjøre ? jada, slutte å spise for mye er et opplagt svar, men jeg klarer jo ikke å begrense meg til å stoppe når det er nok..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Dette var kjipt. Jeg lurer for såvidt også på noe lignende fordi jeg er redd for å bli sulten. Dermed sørger jeg jo for å ikke bli det. Det slo meg når jeg leste ditt innlegg at jeg er for sjelden skikkelig sulten. Tror det mest er slik når jeg er gravid og ikke ellers. Ergo lister det på seg ekstra kilo i svangerskapet. Litt pussig problematikk igrunnen å være redd for sult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå