Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Holder på å rive tapeten i stua, har holdt på i maaaange timer men det ser ikke ut som om jeg har gjort en dritt. Den sitter BOM fast, jeg er sint som en ilder men det hjelper pokker'n meg ikke. . Lurer på hvordan dette kommer til å gå, ser jo ikke ut under den tapeten. Han som har bodd her før har limt på tapeten med sort lim, og i store klaser. Noen som har peiling på slikt? Kan det bli bra og jevnt med sparkling, pussing o.l? Skal tapetsere over, er planen hvertfall. . Like før jeg går og kjøper nye gipsplater til hele shiten så jeg slipper å stå og skrape til påske.. Urgh...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hør med maxbo eller andre slike butikker! De låner du sånn "dampjern"! sånn maskin du skal sette på veggen, så løsner tapeten! Vet av noen som gjorde det og de slet ikke i det hele tatt etterpå!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Tusen tall trultemora, nå har jeg ringt og bestilt et slikt på maxbo. . Du er en engel:) *smask*
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Tenk på hvor fint det blirnår du er ferdig;-) Nå var jeg til god hjelp vel? :-D Fikk du barnevakt forresten? (var vel deg som hadde sprt din søster om hjelp?)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Hehe det hjelper faktisk veldig å tenke på resultatet når vi er ferdige med denne helvettes jobben:) Weee, da skal jeg ligge og leke dø på sofaen i noen uker altså, når vi er ferdige:) Jada, vi fikk barnevakt neste helg:) Så da blir det å jobbe og jobbe i 2 døgn og da får vi forhåpentligvis gjort mye. Skal jo et splitter nytt kjøkken inn her den helgen mens jeg skal fly rundt og male (hvis jeg blir ferdig med rivingen av den hesrsens tapeten)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Nytter det ikke med den damper'n, så får du kjøpe tynne oppussingsplater. Blir bra det også:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå