Liiiisa Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Har hatt en del slim dei siste to dagane, som eg trudde kanskje kunne vere vannavgang, så eg venta 2 daga før eg ringde føden.. og når eg kom opp der var det ikkje vatnet men dela av slimproppa og falsk vannavgang som ho kalte d. eg fekk dei til å skjekke modninga,og der hadde eg 1,5 cm opning, og d va ganske mjukt, så jordmora trudde eg allerede va i fødsel.. og kanskje var ferdig innen 2 daga eg har hatt en del kynnera, og massse mensmurringa, men mensmurringane e der heile tida, så kjem kynnerane av og til, eg har enda ikkje tatt tida, men dei er fortsatt ikkje så veldig vonde.. d som gjer vondt d e den forferdlige mensmurringa.. den kjem og går sann av og til og kan vere ganske intens når d e på d verste... men e murringane en del av riene eller må eg ha kynnera og?? eg berre håpa på skikkeli vondt snart.. hehe.. einaste gangen i heile mitt liv eg ønska meg sjølv vondt.. hååpa egentli eg får i dag.. for min kjære ha bursdag i dag og
2SønnerSmå Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Lykke lykke til =) Kommer sikkert før du aner
Liiiisa Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 ja d håpa eg.. =) =) tru eg ska ringe føden seinare i dag om ting ikkje dabba av..
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Å gud så spennende!!! Jeg blir like ivrig når noen er i gang:D Ei venninne av meg hadde bare murringer de 4 første cm, riene startet først etter det med henne. Men dette er jo så individuellt hvordan vi oppfatter smerten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå