Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 http://debatt.sol.no/content/den-knuste-mannen-0
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Et kjapt blikk på nevnte link og jeg ser at forfatteren er en skikkelig sytepave av en mann (umandig sådann, he-he - han så nok ikke at det får slik effekt!). Sitat: "Jenter får bedre karakterer enn gutta i 90 % av tilfellene. Jentene har overtatt kanonene i Forsvaret og i ordensmakten kryr det av jenter. Flere og flere kvinner får ledende jobber." Dette og mye annet svada presenterer han som om det er synd på mannen og at kvinner urettmessig(!) har fått til noe. Han lister opp i det uendelige. Men følgende fakta har han fullstendig utelatt: - de fleste minstepensjonister er kvinner - kvinner alltid har vært lønnstaperne - kvinner har alltid vært overrepresentert i lavtlønnsyrker - de fleste tilfeller av mishandling i hjemmet går ut over kvinner - de fleste voldtekstofre er kvinner m.m. Nei, den mannen som forfattet det innlegget får ikke min sympati. Han er faktisk et klassisk eksempel på hvordan menn prøver å tråkke på kvinner og holde dem nede!
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Nei denne mannen får ikke et snev sympati fra meg heller! Kjenner jeg blir sikkelig sint når jeg leser det at jeg klarer ikke å komme med en mere saklig kommentar enn : ÆSJ for en dritgubbe!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Næmmen stakkars mannen, da! Får han ingen tingen uten å løfte en finger for det? Er det ingen som duller og steller med han lenger? Får han ikke overta gården lenger enda han er født med penis og greier? Og attpåtil må han se på kvinner i dress som drikker ØL???!!?? Ja, virkelig synd på han.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 sikkert en sur bitter mann som har blitt forbi gått av damer, snakk om å syte. Mannen burde gro frem noen baller, ærlig talt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå