Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Han er ikke så verst! Men for meg er det nok mer makten og alt det der som gjør ham tiltrekkende. Helt klart den kjekkeste presidenten på mange, mange år
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Siden han er halvveis neger, er han nokså ganske velutstyrt, kan jeg tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Syns ikke mannen er lekker, men han virker som en utrolig dyktig, smart og karismatisk person, og ut i fra de egenskapene er det jo mange damer som faller for fluer. Og godt er det at det er mer enn utseende som teller. Syns hvertfall det var utrolig gøy at han vant!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Enig med at det er noe "kjekk" aktig med den mannen der..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 viss min mann ser sånn ut når han e 49 ska kje eg klaga;)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Synes John McCain er mye søtere:)
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Ikke så verst han nei;-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Ja! Jeg synes faktisk helt seriøst at mannen er PERFEKT på alle måter. Det har med utstråling å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 Har lyst til og slikke han i rassen og få han til og rundknulle meg etterpå!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 Kjekkeste presidenten i Amerika på ei god stund! (Jeg synes vel ikke egentlig at Kennedy var så veldig kjekk, så må gå enda lenger bakover)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 5. november 2008 #19 Skrevet 5. november 2008 Kjekk er kanskje ikke ordet. Karismatisk, selvsikker, dragende, suggerende. Han har en utstråling som merkes gjennom tv-skjermen. Mange ting er han, men utseendemessig synes jeg han er helt ok. ikke kjempekjekk, men helt ok
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #20 Skrevet 5. november 2008 Det som skremmer meg er at mange stemte på han basert kun på hvem av de to som var kjekkest.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #21 Skrevet 5. november 2008 Det var sånn Kennedy kom seg inn i sin tid.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. november 2008 #22 Skrevet 5. november 2008 Sånn er det vettu:) Hadde nok felt en liten tåre om jeg måtte stemme på Obama, McCain er jo den søteste av dem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå