Gå til innhold

Andre som synes Barack Obame er..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke så verst! Men for meg er det nok mer makten og alt det der som gjør ham tiltrekkende.

 

Helt klart den kjekkeste presidenten på mange, mange år ;)

Skrevet

Siden han er halvveis neger, er han nokså ganske velutstyrt, kan jeg tenke meg.

Skrevet

Syns ikke mannen er lekker, men han virker som en utrolig dyktig, smart og karismatisk person, og ut i fra de egenskapene er det jo mange damer som faller for fluer. Og godt er det at det er mer enn utseende som teller.

Syns hvertfall det var utrolig gøy at han vant!!!

Skrevet

Enig med at det er noe "kjekk" aktig med den mannen der..

Skrevet

viss min mann ser sånn ut når han e 49 ska kje eg klaga;)

Skrevet

Synes John McCain er mye søtere:)

Skrevet

Ikke så verst han nei;-)

 

 

Skrevet

Ja! Jeg synes faktisk helt seriøst at mannen er PERFEKT på alle måter. Det har med utstråling å gjøre!

Skrevet

Har lyst til og slikke han i rassen og få han til og rundknulle meg etterpå!!!

Skrevet

Kjekkeste presidenten i Amerika på ei god stund!

 

(Jeg synes vel ikke egentlig at Kennedy var så veldig kjekk, så må gå enda lenger bakover)

Skrevet

Kjekk er kanskje ikke ordet. Karismatisk, selvsikker, dragende, suggerende. Han har en utstråling som merkes gjennom tv-skjermen.

Mange ting er han, men utseendemessig synes jeg han er helt ok. ikke kjempekjekk, men helt ok

Skrevet

Det som skremmer meg er at mange stemte på han basert kun på hvem av de to som var kjekkest.

Skrevet

Det var sånn Kennedy kom seg inn i sin tid.

Skrevet

Sånn er det vettu:)

 

Hadde nok felt en liten tåre om jeg måtte stemme på Obama, McCain er jo den søteste av dem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...