Gjest thricane Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 kom det tilbake da, eller var det bare en god dag? dette er jo utrolig tidlig i forhold til sist, da kvalmen varte ut 4 mnd.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hei! Jeg merket at kvalmen min roer seg nå i uke 10. Dvs jeg er ikke kvalm 24 t i døgnet, men har mange timer uten kvalme i løpet av ett døgn. I dag hadde jeg UL (uke 10+5) og det var liv der inne, så mine bekymringer om at noe kunne være galt var helt grunnløse. Tidligere har ikke min kvalme heller avtatt før uke 12-14. mvh
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Kvalmen min roet seg sist gang i uke 11. Den kom ikke tilbake
Gjest thricane Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 supert. har et lite håp at den faktisk har tenkt til å gi seg, så jeg kan komme meg tilbake i jobb. blir gal av å gå hjemme.
Ella12 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Jeg er i uke 10 og det virker som kvalmen endelig begynner å slippe taket. DEILIG!!! Har nesten vært sengeliggende pga det, men nå føler jeg at jeg kan fungere igjen. Krysser fingrene for at det fortsetter slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå