Gå til innhold

Melanotan,noen som bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og i tilfelle har dere hatt god effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei veninne av meg har brukt det, og var kjempe fornøyd. skal inrømme at jeg vurderer og prøve det selv også. ikke i s¨store doser at jeg blir helt blå da:P hehe..

Skrevet

jeg er på 3.dagen,og lurte på om noen vet når det er på tide med første soltime...har allerede fått litt farge i ansiktet....

Skrevet

For det første: Ville aldri turt! Men ok hvis man vil være "prøvekanin". Bare utrolig synd om det skulle gå utover framtidlige generasjoner (forplantning o.s.v. dette vet man INGENTING om).

For det andre: Det er jo ikke serlig pent... Har sett mange som går på dette, og selv skryter uhemmet ("åsså så trivelig en bi-effekt da, økt sex-lyst å greier! Holder på som kaniner vi assa!"). Samtlige av disse har fått en skjoldete, unaturlig brunfarge, som ser unaturlig ut. Oser ikke akkurat av sunnhet...

Nei, lar naturen gjøre sitt jeg, og har godtatt at jeg aldri kommer til å bli spesielt brun! :-) Selvbruningskrem til spesielle anledninger funker fint det også, og er en kjempefin mulighet til å bruke litt tid på badet (skrubbing må til)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...