Gå til innhold

Så stille det er her


*nr 2 på vei*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde termin den 3, så er 2 dager over nå.. har på følelsen av at han kommer på søndag. håper vertfall han kommer før mandag, for da har jeg time hos jordmor igjen, og jeg er skikkelig lei de kontrollene, og dessuten klarer jeg ikke ta urinprøver selv lenger=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe,,unnskyld at jeg ler..bare tenkte på dette med urinprøver!!!

Virkelig godt å høre at andre sliter slik jeg også gjør...trøster meg med det..

 

Hart termin 24.nov men håper virkelig han kommer før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes også at det har blitt så stille her inne. Virker ikke som det er så kjempe mange som har født ennå heller...?

Jeg har termin den 13. nov,men håper hum kan komme til helga for da kan vi feire vår første farsdag:)

Begynner å bli temmelig lei nå, det meste er tungt for tiden:(

Er ofte på kontroller og må si meg enig med dere at de der hersens urinprøvene ikke er så lette å ta lengre. Huff.

 

Snart er det over. Vi får heller tenke på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt stille her ja men folk går vel rundt på tærne og venter i spenning. Har termin 13 nov jeg å. Føler at jeg ennå er i god form men er ganske tungt. Er lei av å vente og har mye kynnere og vondt, men var hos JM i dag og hodet har endelig festet seg og legen har sagt at jeg er godt inne i den første fasn av fødselen. Kjenner at humøret er bedre og gleder meg så utrolig masse. Har vært litt hormonel i det siste så vær eneste gang jeg ser en mor med baby nå så gleder jeg meg og gledestårene triller:)

Vi har jo ventet lenge nå og er ikke lenge igjen. Har to venninner som har termin i mars og jeg misunner dem ikke ventingen ;)

 

Snart er vi mammaer alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang eg gjekk gravid og var inne på terminklubben var det ganske aktivt der. Det var i 2003. Ser ut til at det er meir aktivitet på trimester-foruma enn på terminklubbene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe angående disse urinprøvene :S jeg har alltid passet på og få tidlig time, så jeg kan tiss på helsestasjonen :P jeg klarer virkelig ikke og ha et glass med tiss i veska iju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere her inne i samme situasjon. Jeg har termin 14 november og håper så inderlig at hun kommer snart! Har murrringer og nedpress så det holder. Klarer nesten ikke å gå fordi jeg får kramper i ryggen og kynnere. Så blir jo helt invalid. Jeg gleder meg så utrolig til hun er kommet ut. Føler at aller rundt meg føder...som egentlig har termin etter meg. Må do hele tiden, det er litt rart har hatt skikkelig problemer med å gå på do, og nå går jeg flere ganger om dagen. Håper det betyr at noe er på gang!

Lykke til..til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående urinprøver, så bruker jeg alltid å tisse på pappbeger først, for de er så store at de dekker "alt". Da slipper jeg å treffe akkurat på strålen. Heller deretter over på urinprøveglass. Har alltid irritert meg over de små glassen som (som vanlig) er designet for menn! :).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer.

Jeg er å her ennå.

Termin 25.Nov. Venter og venter.

Er enig i at det har blitt stille her inne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...