Sofia <3 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hvis noen har forslag til sunne middagsretter, snack o.l, tar jeg imot med glede!!
PinkBabyDoll Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Dette elsker både jeg og snuppa på 2 år: kutt masse grønnsaker du liker i terninger (vi bruker potet, kålrabi, gulrot, sellerirot, mais, blomkål, løk osv) og ha det i en ildfast form. ha over litt olje og krydder evt salt og pepper (vi bruker aromat og gastromat) På toppen legger du laksefilet som seff også må krydres. Sett i ovnen på 200 grader i ca en halvtime, du må kjenne på fisken og grønnsakene når det er ferdig Kan serveres med saus eller rømme til... God middag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå