Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden hatt veldig vondt i hodet. De siste dagene har jeg vært sengeliggende.... ingenting hjelper. Jeg har prøvd paracet, lange gåturer, masasje og hvile. Jeg blir helt gal av dette her, får jo ikke gjort noe fornuftig. Ligger på sofaen og ser på tvn.... men kan ikke gjøre det for lenge uten at det sprenger på heller :(

 

Noen som vet hva det skyldes? eller tips til hvordan jeg kan bli bedre??

 

Har fått time hos legen på mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har akkurat det samme:( klarer heller ikke å bli kvitt det. Har du mye stress på jobb? på min jobb er det veldig travelt og er nok derfor eg har fått det. Ingenting hjelper. Så no er eg sykemeldt en uke for å se om det går over.

Skrevet

Uff ja! Vet hvordan det føles. Jeg har hatt så hodepine noen ganger og begynner å skjønne hva mannen min går igjennom når han har hatt migreneanfall. Jeg har ikke hatt det, men ekstrem hodepine. Det skyldes graviditet. Det er ganske normalt.

 

Jeg har gjort følgende:

 

Hvis jeg er hjemme og har mulighet: Sett opp vinduet på soverommet, drikk et par glass med kaldt vann og prøv å lukke øynene.

 

Hvis du orker: TA på deg en god jakke og lue. Gå ut en tur og få frisk luft.

 

Det som er viktig er at du drikker vann kontinuerlig. Dropp brus og kaffe, sjokolade. Spis hver tredje time.

 

Jeg har faktisk blitt kvitt endel av hodepinen ved å passe på å drikke vann. Jeg liker ikke å ta paracet, men det har gått noen av de en periode her. Nå trenger jeg ikke ta det heller.

 

Lykke til

Skrevet

Jeg er student og skriver masteroppgave.... føler ikke dette er stressrelatert... men jeg begynner jo å stresse fælt nå som jeg ikke får gjort noe skolearbeid! får kanskje få meg en sykemelding av legen på mandag....

 

Har prøvd alt.... og det funker ikke!

Tok tre paracet i et desperat øyeblikk.... og det funket ikke det heller!!!

 

 

:(

Skrevet

Har JM eller lege sagt noe om blodtrykket ditt?

Jeg har hodepine pga lavt blodtrykk og er sykemeldt pga det.

Skrevet

Jeg hadde lavt blodtrykk i uke 8..... sist gang jeg var kan jeg ikke huske at legen målte blodtrykket faktisk...

 

Er det noe man kan gjøre mot lavt blodtrykk? eller må man bare leve med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...