*Askepott og hjelperene * Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg skal i selskap og har lyst til å kle meg opp litt,gjerne med skjørt osv. Men hva skal jeg ha på meg for å skjule magen litt?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 hold-in truse fra lindex. og nej, jeg tuller ikke. den holder inn magen, og går helt opp til ribbbeina. de har også det som kalles en waist chincher. ser ut som et bredt magebelte som gjør samme nytta som holdintrusen. løp og kjøp. ps: former er fint. ikke kle deg i tunika fordi om du har mage og hofter.
cherry coke Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Nei til tunika!!=) Og enig med søtnos over her, kjøp deg noen skikkelig "lækre" hold-in truser. Det er fantastisk=) Om du ikke får tak i det, ville jeg ha brukt en hold-inn strømpebukse. De er fryktelig irriterende om man kjøper feil str, men i nøden spiser fanden fluer..
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Fikk noen tips av en utrolig flink dame i en butikk en gang: -Dra oppmerksomheten bort fra magen. Har du fine bryster, fremhev det med en utringning (husk å ikke overdrive). Har du fine armer og skuldre, velg stroppeløst. -Unngå gensre/topper som slutter ved bukselinningen, og med tre kvarts ermer. da vil både slutten på genseren OG ermene som slutter ved navlen dra oppmerksomheten mot magen. -Mørkt forminsker, lyst forstørrer. Vannrette striper gjør deg bredere, loddrette striper gjør deg lengre og smalere. -Velg gjerne tunika/kjole med empirieliv. Prøv med høyt liv på skjørtet og body inni, dette vil dra oppmerksomheten oppover, og legge seg fint over hofte og mage. -Bruk hold in-strømpebukse. gjør seriøst underverker.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 jeg er enig med alt borsett fra tunika/empirliv som damen i butikken har sagt til sauen. jeg synes det bare får meg til å se enda større ut, og om mulig gravid! urk. hehe. skjørt med høyt liv ala sigarettskjørt er helt genialt, løp ut og kjøp! hehe.
cherry coke Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Dette med stripene er feil. Det har blitt forsket på (ja, forskere har lien å finne på) og det er faktisk omvendt.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Omslagstopper/kjoler, skjuler magen og gir pen midje:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 hehe, sier du det? jeg kjøpte en gang en stripete genser når jeg var gravid.. sånne på tvers-striper og jeg følte meg iallefall enorm. hahahaha. ellers ja, omslagstopper er bra. spesielt om de har v-utringning ned mot en bra kløft. hehe. husk at om du har en bh som faktisk gir deg 2 pupper i stedenfor 1 som ser ut som en rumpesprekk så ser du også tynnere ut. knis. sorry sorry, jeg er ikke så glad i det folk kaller kløft. jeg liker at det ser ut som man faktisk har 2 pupper!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå