Gå til innhold

Er fjordlandmiddagene mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke spise det selv, syns det smaker...ingenting.

Men har veldig lite lyst til å lage mat i dag, kan jeg kjøpe det og varme til mann og barn? De liker det da, ikke at jeg forstår det men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er godt:)

Men liker bedre toro sine ferdigmiddager enn fjordlands.

Særlig Toro sin med tandoori chicken! mmmm....

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Ja, mat er det vel=)

tror ikke det er så kjempemye tilsetningsstoffer i det heller, siden det ikke har så veldig god holdbarhetsdato...

Skrevet

Grøten derfra er genial.... Ellers kan jeg spare meg..

Skrevet

Hva gjør du om noen på DIB svarer nei?

Skrevet

fjoland er god og bra mat, men dyr og smaker ikke helt "lagd akkurat nå på eget kjøkken" syntes det er perfekt på dager med dårlig tid. :)

Skrevet

Hehe, jeg liker det iallefall ikke, men nå er jeg vant til å lage det meste fra bunnen, da... Sånn som jeg vil ha det :o)

Og tandoori pakket inn i plast og varmet i microen?... Usj... :P

Men har man dårlig tid og lite ork så er jo de fleste av fjordlandmiddagene tross alt bedre enn take-away fra mc donald's... Så jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det en gang iblant :o)

Skrevet

Fjordlandsrettene er langt over det nivået som ofte presteres når folk "lager mat selv", basert på temmelig tvilsomme råvarer (f.eks. pølser og karbonader). Særlig liker jeg kyllingrettene og den kinesiske varianten. Ellers anberfales Toros kjøttsuppe.

Fjordlands ferdigretter er noe helt annet enn de poserettene vi tidligere måtte ta til takke med. Men det blir jo veldig dyrt i lengden. Når mannen min er alene hjemme, spiser han sjelden noe annet. Ikke bare fordi det smaker godt, men minst like mye fordi det bare tar 4 minutt i mikroen. Og ingen gryter som må vaskes etterpå.

Skrevet

Det er mye bra fra Fjordlands, men aller best er Toro sin Vel Bekommen Spansk gryte.

Den er skikkelig god og jeg kunne nesten til og med funnet på å serevere den hvis vi fikk middagsgjester, ha ha ha.

Skrevet

Nei hvis noen sier nei betyr det vel at det er farlig, så da må jeg vel varte opp med helstekt indrefilet med fløtegratinerte poteter og masse sunt tilbehør eller?

Men det blir nok til at jeg må lage noe, for jeg har rota bort mobilen så jeg får ikke gitt beskjed til gubben om at han må kjøpe med noe før han henter mini i bhg

Skrevet

Jeg er også vant med mat fra bunnen av, men liker grøten og laksen fra fjordland.

Det gikk endel i det da jeg gikk gravid og mannen var på sjøen....kan man si! Jag ble dårlig av å oppholde meg på kjøkkenet, så jeg hadde ikke så mye valg ;-P

Så ja, det kan du da!

Skrevet

Syns alt i fjordland pakken smaker likt.. :s men vis de vil ha det, så lag det til dem.. :) Når det er en gang i blant og sjeldent, så skader det ikke..

Skrevet

Hvis du virkelig synes at alt fra Fjordland smaker likt, må det være noe alvorlig galt med smakssansen din, objektivt sett.

Skrevet

Hehe, nå tenkte jeg på alt smaker likt i samme rett, ikke at alle rettene smaker likt.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...