Honningmelon Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Skal sende den ene Trolldressen direkte til Troll Company nå, fordi den trekker inn vann fra kneet og nedover leggen. Skal teste den andre dressen for å sjekke om den også er slik. Troll sier selv at det er sjelden de hører om dresser som trekker vann, men jeg ser jo at denne dressen gjør det. Pleier de å være greie med å sende en ny dress, eller er de "kranglete"? Og tar det evt. lang tid?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Troll er ikke kranglete, ikke engang når kunden har feil, så lenge kunden påstår at kunden har rett Jeg har jobbet med Troll og de er veldig hyggelige og imøtekommende der. Jeg ville ordnet det via butikk, for da hadde du fått ny på stedet og butikken ville tatt seg av sendingen og forholdet til troll. Men om du allerede er i gang så går det nok bra den veien og
Honningmelon Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Leverte først dressen i butikken. Men, den butikken har ikke tatt inn Trolldresser i år (de jeg har er 2007 modeller, men har ikke brukt dem før nå), så får ikke fått igjen ny dress der. Også ville Troll at jeg skulle sende dressen rett til dem. Mulig det var dumt, men... Godt å høre at de er greie med slike ting da. Men, syns du jeg bør sende med den andre dressen vi har også, for å få sjekket den med det samme? Butikken mente det, for det kunne være at de hadde fått inn et parti med dresser som det var feil på.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Ja hvis du har klarert det med dem at du sender inn begge to ville jeg ha gjort det. Jeg ville og tatt en tlf til troll før jeg sendte dressene avgårde for å få en bekfreftelse/forklaring på hva som skjer fremover og hvor lang tid det vil ta. Barnet ditt er ganske avhengig av en dress nå ville jeg tro. Lykke til )
Honningmelon Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Ja, jeg snakket med Troll på tlf i går, og de mente det ikke skulle ta så lang tid de da. Er avhengig av dressene, ja :-) Har ikke klarert det med dem om jeg sender begge to, men har sendt en mail til de nå ang. det.
Trine & co Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Hei For noen uker siden snakket vi med Troll grunnet at vår/høstdressen (den tynne) til lillegutt hadde blitt ødelagt i glidelåsen, den var helt ødelagt. Kjøpt på våren 2007, og brukt høst 2007, vår 2008 og høst 2008. Han er nok for stor for den til våren, da den er i strl 80 (stor strl synes jeg), og han skal vel snart over i 92. Men, da man kjøper en dress som koster såpass mye, burde den holde til arv. Jeg hadde avklart via mail på forhånd.Moren min sendte den inn enten på mandag eller tirsdag, og på torsdag hadde vi ny dress i posten. Fikk og med en ulltrøye i samme strl (nesten for liten, men det går i år) Så, de er ikke kranglete i det hele tatt, har god opplevelse med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå