Gå til innhold

Dere som har tatt bukplastikk, i forhold til navlen deres..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et snålt spørsmål fra noen som ikke trenger bukplastikk, enda iallefall.. hvem vet hvordan det går neste gang jeg skal være gravid. (hehe).

Det jeg lurer på er atlså dette med å få "ny" navel. Noen flytter vel bare den de har, men noen får jo laget helt ny navel. Jeg er knyttet til navlen min jeg, fordi det er jo liksom navlen min og min tilhørighet til min mor. Jojo, vet jo at tilhørighet kommer andre steder fra også.. men navlen min er altså MIN.. Når lille spør om navlen sin, så sier jeg at alle som har en mamma har en navel... (jojo, blir vel litt feil ovenfor dyr som legger egg...). Altså, jeg ville blitt sikkelig trist om jeg ikke hadde MIN navel lenger. Hvordan var det for dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du er nå søt da! :o) De lager jo bare et nytt hull, der navelen er... så den harde klumpen på innsida, (hva nå enn det er) vil jo fortsatt være der? Eller? om jeg må gi opp navelen min for en flat mage, så heller det ;)

Skrevet

åhhh! gjør de det ja?. Drar liksom bare huden over det som er der? Den får liksom bare en annen form ja. Hm. Jeg kunne kanskje leve med det. Men bare kanskje.. hehe.

Skrevet

Hehe, det hadde vel vært det siste jeg hadde bekymret meg for om (eller når..) jeg skal ta bukplastikk! :)

Skrevet

jammen, jammen.. navlen er jo så fin.. hehe. Selvom jeg får spader om noen peller meg i den da.

Skrevet

og bare se på navlen til ungen deres, føler dere liksom ikke at dere "henger" sammen der? :ler: jeg sier sikkert til lille en gang i uka at hun har så fin navel. knis. på den andre siden så sier jeg at hun har så fine tær nesten hver dag.. :ler høyt:

Skrevet

Jeg er ikke noen særlig navel-fan, så jeg tenker egentlig ikke over det. Men nei, kan ikke si jeg føler noen ekstra samhørighet med navelen til lillegutt, hehe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...