Gå til innhold

Dere med TFK Joggster III/twist - et lite spm bare;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er mulig å snu setet eller håndtaket slik at babyen kan sitte mot deg? Fornøyd forresten? Hvor tidlig i alder vil du anbefale den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og det er det eneste som er negativt med den. Ellers er den super.

Eldsten brukte den fra han var like over 5 mnd.

Skrevet

nei,det kan man desverre ikke.

Er en av tingene jeg ikke liker med den.Og handlekurven er vanskelig å komme til.

Ellers er det en bra vogn som jeg er fornøyd med.

om barnet vil se forover så vil jeg vel kunne anbefale fra ca 8 mnd. Gutten her(som er forholdsvis stor for alderen)druknet nesten i sportsdelen når han var 6-7 mnd hehe.Men med lammeskinn og noen tepper ol så gikk det fint da=)

Skrevet

takk for svar! Lurte på å bytte til den rundt 6 mnd..men blir de ikke veldig små oppi der?;) Finnes det noe stormtrekk el.l? Ligger de lunt og godt der?

Skrevet

Storebror trengte aldri seler så jeg la et lammeskinn oppi, da satt han så godt atte.

Finnes både stormtrekk til å ha over beindelen og et allværstrekk som puster og dekker heller åpningen. Da til regn og/eller vindfulle dager.

Skrevet

man får stormtrekk på;

www.alexi.no

Det er en veldig lun og god sportsvogn synes jeg,stor og god kalesje.

Om h*n ikke skal sitte så mye i den,mest ligge går det finfint å bytte rundt 6 mnd,Men når gutten min skulle sitte i den når han var mindre så ble han litt liten i forhold til vogna hehe....Men det går,og de vokser jo fort da....

Skrevet

skal du bruke den til lillesøster da? og fra hvilken alder i tilfelle? ;)

Skrevet

He he, hadde planlagt å bruke den til henne, men så lot jeg meg friste av en Bugaboo :o)

Mannen maser om at jeg skal selge TFK'en, men jeg er ikke enig. Det er den perfekte turvognen når det skal tilbringes lange dager i den. Som på fornøyelsesoparker og lig. Stor og myk å ligge i, samt så skygger skjermen så utrolig godt for sola.

Skrevet

så bra;) Da er den sikkert god å sove i i barnehagen etterhvert og da! Vurderer denne sterkt siden den tar så lien plass sammenlagt..har så lite bagasjerom i høyden så er få trehjulinger som går..

Skrevet

Som sovevogn er det fenomenal.

Har ikke 100% liggestilling, men er ergonomisk utformet av fysioterapauter. Og er liggende nok til at de kan legge seg over på siden om de ønsker det.

Matrialet er pustende og mykt, perfekt på varme dager.

Og for de som påstår at den må være ustabil siden den har 3 hjul, den er den mest stabile vogna jeg har vært borti. 2-åringen har hengt og dratt i den, jeg har lesset styret fult av ting og aldri har den tippet.

Skrevet

Tusen takk for alle erfaringer! Den står øverst på lista nå ja;) Så får vi se hva det blir til:-) Ville helst ha ungen mot meg når han er så liten, men er vel heller få trehjulonger som har den muligheten..også må den få plass i bilen i tillegg..

Skrevet

Jeg har den og kjempe fornøyd, men ville aldri hatt den til 6 mndr gammel baby fordi: du får ikke se barnet, sittedelen er veldig romslig så så små barn "drukner" i den. Anbeflaer den tidligst fra 1 års alder, helst 18 mndr:) Men da er den genial og kan brukes ut hele vognperioden. Er ypperlig til sovevogn i bhg. 2-åringen min har god plass til stor lammeskinnspose:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...