Vimsaaa Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Vi skal til svigers på juleaften og da sover vi der, så skal vi til mamma og pappa på middag 1. juledag, 2. juledag mulig det blir noe hos tanten min, 3.juledag tror jeg at vi skal ha venner på middag og fest og ut på byen en tur. Så må vi ha foreldre på besøk en dag. Vet ikke hva det blir til på Nyttårsaften enda. Og så hadde jeg hatt så lyst til å ha julefest for venner med barn, men tror det blir for mye opplegg.
*ale* Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Dere får det travelt vaffal.. Hva med å legge inn en kosedag hjemme med julefilmer på tv i pysjen mens man raider kjøleskapet med ujevne mellomrom?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Mamma på julaften og svigers 1. eller 2. dag. Ellers ingen planer - jeg pleier å jobbe i romjula og må nok til pers i år også selv om jeg er sykemeldt. Nyttårsaften har jeg ikek tenkt på enda, den dagen blir alltid "glemt". Godt å bli minnet på, så tusen takk ) Enten feirer vi med den gjengen vi har feiret med de siste 2 årene, eller så inviterer vi et vennepar. Finner vi ikke på noenting drar vi på hytta )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Lille julaften og julaften hos mamma og pappa, med bror og svigersøster. 1. juledag er det middagselskap hos bestemoren til kjæresten min med hans foreldre og familie. 2. juledag er det pinnekjøtt hos mamma og sikkert en tur ut på byen.. hehehe. Resten av julen er til det man orker å gjøre.
Honningmelon Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Julen er kun kos og avslapning for oss, så vi skal ikke farte mye rundt. Julekvelden feirer vi sammen med mine foreldre, svigermor og broren til sambo. Ellers er vi bare borte og spiser hos mine foreldre eller svigermor resten av jula, og de bor alle rett i nærheten. Null stress :-)
cherry coke Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Hos mamma og pappa på julaften og mine eks-svigers 1 juledag. Resten av romjulen og nyttårsaften blir vi utenlands. Men vanligvis liker jeg å ta det rolig i julen, ikke stresse med å besøke kreti og pleti=)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Den blir dessverre alltid altfor travel pga alle de skilte foreldrene som krever sitt:( I år blir det sånn: Lille julaften: svigerfar kommer med fly fra vestlandet Julaften: hjemme med svigerfar, pappa og kanskje en bror av meg. juletur på formiddagen kanskje. 1. dag: middag hos mamma og samboeren, med svigerfar på slep. Mine besteforeldre kommer kanskje også. 2.dag: mulig julefest med konsert (mannen insisterer på å se favorittene sine om de kommer) Vi må uansett regne md to andre middagabesøk i tillegg: pappas familie og svigermor med samboer. Blir slitsomt.
*ale* Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Men for å svare på spm ditt...' Julebrunch hos søs på julaften, ellers hjemme her den dagen. Middag hos sviger en av juledagene... ellers litt småbesøk.. Tar det så rolig som mulig i jula..
*Andreapus* Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Iår skal vi ha julen her.. Tror svigers kommer lillejulaften. Og på julaften kommer Mamma og stefaren min hit, sammen med lillebroren min. 1 juledag skal vi og svigers til pappa og stemor, spise middag der med lillesøster og type, stesøsken med fam. Blir fullt hus overalt. 3juledag blir en totalt slappe av dag, der vi bare er med svigers, 4juledag reiser de hjem igjen, for og feire med familie.. Nyttår skal vi samle venner og ha selskap her.. De fleste har barn på rundt samme alder og så.. passer fint..
Raych Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Julaften skal vi være hos oss selv med mine foreldre og søster på besøk:) De bor en halv km fra oss, så de drar hjem til natta (sikkert i 23-24 tida). 1. juledag er det lutefisk og ørret/laks hos svigers. Drar hjem når barna skal legge seg. (De bor 4 km fra oss). 2. juledag - ingen planer. 3. juledag - Selskap på kvelden hos oss. Ungene ligger over hos mine foreldre. Ellers har vi ikke noen planer. Blir vel litt fram og tilbake til mine og hans foreldre og oss selv:) Koser oss med lange frokoster/lunsjer, god mat, godt samvær etc.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Mamma og pappa på lillejulaften Svigerfar på julaften Svigermor 1. juledag. Om alt går etter planen blir det fødsel 2. juledag, så jeg har tillatt meg å ha avtaleboken nokså åpen etter det ;-) Blir ikke noen stor ståhei uansett...
MintCondition Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Jeg har termin 23.desember, så hvordan jula blir blir spennende å se Men i utgangspunktet skal vi til mamma og pappa, det er planen...så får vi se omd et blir føden istedet
BettyBoob Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 slik har det sett ut i maaange år: julebrunch hos venner av familien (min gamle bestevenninnes foreldre faktisk) kl 11-15 hjem til foreldrene mine og starte middagen. middag kl 17. åpning av gaver. 1 el 2 juledag drar vi og besøker besteforeldrene mine som bor utenbys. i år : søsters vet jeg ikke, jeg og sønnen min regner med å feire jul sammen familien til kjæresten min.... pappa får besøk av en ungpike fra USA, så da kan de sitte og ha det så godt hjemme hos ham.... og dette er første julen etter at mamma døde. kult opplegg - not.
Joikaboll@ Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Om nye stua vår blir ferdig til jul blir vi som alle andre år her hjemme, med besøk av svigers, mine forelre, våre søsken og barnas 2 oldeforeldre julekvelden. Den 20. har vi alltid nissegrøt for alle barnas venner. 1. dag har vi brunsj med familien (samme som julekvelden, dem overnatter) 2.dag reiser vi de 25 milene til mine foreldre på middag. 3.dag er det middag hos svigers. Nyttårsaften ber vi nok 2 vennepar med barn til kalkun og feiring (vi var 14 i fjor) Mannen jobber hver dag i jula, så det blir litt ekstra. Men vi er gode på *i pysjen foran tv med godis* også.
Vilja<3 Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 nå skal jeg lese intens til eksamen til slutten av november. Første uka i desember begynner vi å pakke, skal flytte ni timer (med bil) dit jeg kommer fra:) Der skal vi leie et hus, så da blir det bare å pakke ut juulepynten:) Tenker vi feirer julaften gjemme hos oss selv i år, så kommer vel mamma og broren min. Har aldri laget julemiddag før så det får mamma stå for, men synest det er slitsomt å drasse med seg alle gavene frem og tilbake, så blir hos oss. Kooooslig:) men blir litt pes å flytte så tett opp i julen, men jeg og minsten skal ha fri i hele desember og kose oss med diverse juleaktiviteter:)
Stjerne37 Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 Julaften: hos oss med svigers 1.dag: jeg jobber,mann og barn til svigers 2.dag: jeg jobber,mann og barn til onkel og tante. 3.dag: begge jobber,guttungen til svigers. Nyttårsaften: jeg jobber kveld og guttene mine til vennepar. Å etter det så er det nytt år og nye muligheter:)
Line_78 Skrevet 5. november 2008 #17 Skrevet 5. november 2008 Juleaften hos min manns foreldre, og julefrokost hos dem 1. juledag. Deretter drar vi til min familie (bor i en annen by) og blir der resten av jula og bare koser oss :-) Regner med at vi blir der nyttårsaften også, men det er ikke 100% bestemt.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 Lille julaften: Være hjemme og pynte juletre Julaften: Til svigers sammen med mamma og pappa 1.juledag: Mest sannsynlig på middag hos mamma og pappa 2.juledag: Mye mulig middag her hjemme med svigers og mamma/pappa En annen dag skal vi også på besøk til min tante/onkel/søskenbarn.. Nyttårsaften vet jeg ikke enda.. Jobber dagen..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. november 2008 #19 Skrevet 5. november 2008 vi reiser til mine foreldre i bergen 19 eller 20 desember, der skal vi feire julaften og 1,juledag.. 1juledag vet vi ikke enda.. men vi skal hvertfall litt rundt om på besøk til familie siden vi ikke ser de så veldig ofte.. ellers skal vi ta det me ro hos mine foreldre.. vi skal bo der helt til vi skal hjem etter nyttår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå