Gå til innhold

dere som maler baby rom


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har/velger dere?

Blått for gutt og rosa for jente?

Jeg har allerede et knall rosa jenterom og får en jente til men vil gjerne ha en annen farge denne gangen!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta sitt gamle rom (som gutt i magen overtar) er foreløpig eggehvitt med rosa i skråtak og knevegg. Maler det lyyyyseblått før lillebror kommer (fargen tid fra jotun, har den på kjøkkenet og er så kjempefornøyd). Snuppas nye rom er under oppussing men har blitt malt i "trend" fra jotun, som er en mellomlilla farge. Skal ha tyllgardiner som jeg syr fast sommerfugler i (fra panduro), hvit smijernsseng og kanskje sengehimmel - må prøve meg litt frem :o)

Skrevet

Venter gutt og her blir det grønn tapet (om jeg finner en som er "barnevennlig" uten å være så innmari prins og prinsesse. Hater prinser og prinsesser!). Den ene veggen skal derimot males med "gress" og "himmel" og så bruke wall stickers med blomster og bier og slikt ;-) Det blir nok blått utenom helt sikkert! Er ikke glad i helblått/helrosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...