*Super*Mamman* Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Legen min sa at det er mest vanlig å få litt før terminen om man er flergangsfødende. Fikk 1 uke før terminen med nr 2 ( fikk 1. mann ved ks). mens nr 3 kom 4 dager over terminen..
kei80 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 ok.Takk for svar:) Er du gravid med nr 4?
*Super*Mamman* Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Er ikke gravid.. Enda iallefall ,hehe... Har en liten en på 5 mnd, men vurderer nr 4.. Litt skummelt da, hehe, men er jo sååå koselig med mange barn:)
kei80 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 masse lykke til uansett!Så herlig det må være med flere! Er jo så kos!
*Super*Mamman* Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ja, helt fantastisk deilig. Men de blir jo så fort store, er ikke babyer lenge altså.. Kunne vært så småe myyyye lengre, hehe.. Masse lykke til videre du også
100% mamma Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Hei! Jeg fikk nr 1 og 2 fire dager før termin, nr 3 fem dager før termin og så venter jeg nr 4 og har gått 10 dager over termin... :-( Huttetu, det ble nedtur å gå over skal jeg si!! Håper det skjer noe snart for jeg blir så lei av å vente.... Lykke til videre!
Fire småtroll Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Jeg gikk ikke over termin med nr to, men han kom senere enn storebror ja.. Første kom 13 dager før termin og andre bare 1 dag før termin. Tredje teller ikke helt med, for de tok vannet 2,5 uke før tremin og da kom hun dagen etter..
Blancanita Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Ja, 18 dager over termin med nr 2. På termindato med nr 1 og nå venter jeg fælt på nr 3, men hun er ikke ventet før 5 februar:-)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Ble satt igang med nr.1 14dager over termin Nr.2 ble født på termin
GreitÅVæreAnonym Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Jeg gikk over termin med begge mine, hhv 9+ og 5+
*juble juble* Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 hei du Jeg for min del er gravid med min fjerde. Første ble født 2,5 uker før termin andre ble født 3 uker og 3 dager etter min siste termin tredje kom på termindatoen. Tror det er veldig individuelt når poden kommer.... mange ting som spiller inn der ja. Men de kommer når de er klare. Lykke til
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 fikk førstemann med keisersnitt. nr 2 kom en uke over tiden. nummer 3 kom 3,5uke før tiden..venter nr 4 nå....er spendt på hvordan det går...
kei80 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2008 Ser vi alle er forskjellige:) Takk for alle svar!
27år nr.4 Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 1. mann kom 7 dager over termin 2. mann kom 2 dager för termin 3. man kom på termindatoen blir spennende å se når 4. man velger å komme ut
mammae:-) Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 Første kom 2 dager over termin, og andre kom 4 dager før termin:-) Satser på at 3 mann gjer det og.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå