Gå til innhold

fleregangs gikk dere over tiden med nr 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sa at det er mest vanlig å få litt før terminen om man er flergangsfødende. Fikk 1 uke før terminen med nr 2 ( fikk 1. mann ved ks). mens nr 3 kom 4 dager over terminen..

Skrevet

ok.Takk for svar:)

Er du gravid med nr 4?

Skrevet

Er ikke gravid.. Enda iallefall ,hehe... Har en liten en på 5 mnd, men vurderer nr 4.. Litt skummelt da, hehe, men er jo sååå koselig med mange barn:)

 

 

Skrevet

masse lykke til uansett!Så herlig det må være med flere!

Er jo så kos!

Skrevet

Ja, helt fantastisk deilig. Men de blir jo så fort store, er ikke babyer lenge altså.. Kunne vært så småe myyyye lengre, hehe.. :)

 

Masse lykke til videre du også:)

Skrevet

Hei!

Jeg fikk nr 1 og 2 fire dager før termin, nr 3 fem dager før termin og så venter jeg nr 4 og har gått 10 dager over termin... :-( Huttetu, det ble nedtur å gå over skal jeg si!! Håper det skjer noe snart for jeg blir så lei av å vente....

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg gikk ikke over termin med nr to, men han kom senere enn storebror ja..

 

Første kom 13 dager før termin og andre bare 1 dag før termin.

Tredje teller ikke helt med, for de tok vannet 2,5 uke før tremin og da kom hun dagen etter..

Skrevet

Ja, 18 dager over termin med nr 2. På termindato med nr 1 og nå venter jeg fælt på nr 3, men hun er ikke ventet før 5 februar:-)

 

Skrevet

Ble satt igang med nr.1 14dager over termin

Nr.2 ble født på termin

Skrevet

Jeg gikk over termin med begge mine, hhv 9+ og 5+

Skrevet

hei du

 

Jeg for min del er gravid med min fjerde.

 

Første ble født 2,5 uker før termin

andre ble født 3 uker og 3 dager etter min siste termin

tredje kom på termindatoen.

 

Tror det er veldig individuelt når poden kommer.... mange ting som spiller inn der ja. Men de kommer når de er klare.

 

Lykke til

Skrevet

fikk førstemann med keisersnitt. nr 2 kom en uke over tiden. nummer 3 kom 3,5uke før tiden..venter nr 4 nå....er spendt på hvordan det går...

Skrevet

Ser vi alle er forskjellige:)

Takk for alle svar!

Skrevet

1. mann kom 7 dager over termin

2. mann kom 2 dager för termin

3. man kom på termindatoen

 

blir spennende å se når 4. man velger å komme ut :)

Skrevet

Første kom 2 dager over termin, og andre kom 4 dager før termin:-) Satser på at 3 mann gjer det og.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...