Gå til innhold

HAHAHA!!! Eg tror eg er litt for gravid:-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå det siste har eg fått noe helt sykt inn for meg... Eg vil spise jord(!!!) Eller slikke på uvaskede poteter! hehehe.. Har ikkje gjort det enda da men,er ikke godt å vite... Elsker lukten av våt jord, nykappet ved og sånn potetkjellerlukt!

Sambo skjønner seg ikke på meg han.. Sier bare at eg er merkelig..

Noen andre som har fått sånne innfall? Eller er det bare eg som er megarar??

Kunne ønske at eg var barn igjen.. hehe.. så lyst har eg å spise det. Drømmer til og med om det.

Bensinlukt er oxo helt himmelsk!

Hadde det ikke sånn med førstemann.. Da hadde eg dilla på harde pærer og fisk.. Hvert eneste måltid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahhaha,er nok bare du som er megarar ;) neida,bare tuller :)

bensinlukt er jeg enig i,det lokter veeeldig godt for tia heheh.

Leste det du hadde skrevet for samboeren min

"dere gravide er noen raringer" sa han og lo høgt ;)

Ps: vi har masse poser me blomsterjord i hagen,bare til å forsyne seg *LER*

Skrevet

hehehe.. ja takk for tilbudet med jorden:-) takker nok ja til det!! %-)

Nei skjønner det ikke eg! Oxo jord av alle ting!! Hehe.. eg tenker på det som sjokolade.. at det sikkert smaker nydelig! Hehe... Nei tror eg bør forte meg å bli ferdig med denne graviditeten før eg går ned i hagen å legger meg på kne for å spise jord! :-P

Skrevet

Skulle det nå virkelig bli så gale at du gjør det,så må du for alt i verden ta bilde av det,og legge det på profilen din ;=)

eg ser det for meg hahahahaha...

Nå har jeg fått dilla på en ting,og heldigvis for meg så er det bare iste ;)

du får ha lykke til,og husk : jord smaker vondt!! ;)

Skrevet

hehehe:-D ja skal gjør det! Eller så kommer vel sambo eller en nysgjerrig nabo til å gjøre det! Eg tror jord smaker godt eg:-) men er sikkert fordi eg er helt gal etter å spise det!

Jo takk for det:-) tror eg trenger lykke til`et! eg skal heller skrive innlegg her igjen om eg faktisk spiste jord før ungen kom ut:-P hehe..

Skrevet

jeg bare elsker lukten av bensin. det har jeg alltid gjort, og det har ikke blitt noe mindre god lukt for å si det sånn! åg, blir nesten kåt av den lukta! haha! =P elsker også lukta av whitesprit, blir helt salig av å kjenne lukta:)

men jeg har ikke lyst å spise noe da.. =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...