Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Stort hus, masse plass, grei standard... Dvs. gulvbelegg, billig på veggene, ikke fliser på bad, etc.... Kan oppgraderes, om noen år... Eller lite hus, kunne gjerne hatt litt mer plass, men med høy standard... Alle de materialvalg du selv kunne ønske deg, varmekabler, vannbåren varme, flotteste kjøkkenet og badet.... Mulig å bygge på litt om noen år... Ender opp likt økonomisk både på ene og andre. Hehe, alt man skal lure på Tror jeg hadde gått for første alternativ, kanskje, nja, vet ikke helt, hehe. Du da?
Bella Swan Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jeg vill gått for det første altarnativet. Plass er alfa omega når man har barn.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Kommer an på hvor lite det plass det er. Men nr 2 tror jeg
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 ville gått for det første..
Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Det er så lite at du gjerne kunne tenkt deg mer plass, men har det greit nok. Mtp plass...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Det første alternativet.. Det er jo myyye lettere å male noen vegger og legge nytt gulv enn å bygge på. Og plass er mye bedre å ha enn noen flotte fliser på et knøttlite bad. Syns jeg da.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Nummer to, fordi jeg 1) ikke trenger så mye plass (mindre å vaske) og 2) aldri får pussa opp noe. He he:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Jeg ville valgt stort hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå