Gå til innhold

jeg har sangelever... har jeg sagt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mitt nye prosjekt, og det er ikke jeg som har satt det i gang. det ler jeg av. men jeg dirigerer jo litt i hurtomsnurr, og det ene prosjektet har en hovedrolle som følte at han ville ha mer undervisning, og vips.... ha ha ha ha så nå har jeg sangelev! Det er artig!!!

Nå har han akkurat gått, og det er digg å høre at det har en hensikt at han lærer ting av meg.... jeg blir litt flau og, for jeg har jo ikke pedagogisk sangkompetanse jeg, men jeg kan da noen triks, og det er kult at det går an! jippi!

hilsen hu som ikke er fult så sur i dag, med nyvasket doserhus og litt penger i spareflyet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det heter sang elev! ELEV, i entall!!! jeg har bare en!

Skrevet

hei dritgrei hei hei! jeg synger så mye for tida, går og nynner både ute og inne. idag var det lillebjørn nilsen : beethovens niende kor stemte opp, sola på himmelen gjorde et hopp, et neonlys blunka to ganger til meg og du sa jeg tror jeg elsker deg.....osv. ...gågata ble til en sølvbeslått vei og du sa jeg tror jeg elsker deg...osv. - det er deilig å synge! (Først leste jeg "sanglever" og lurte fælt, forresten:)

Skrevet

jeg har sanglever, og melodinyrer, klrinettblære og blokkfløytetarm, men mest av alt har jeg musikk i blodet og det er deilig!

også har jeg altså en sangelev. ha ha ha ha

den sangen indigo, den er så fin så fin!

Skrevet

Jeg har hørt rykter om at du er superflink til å synge. Så jeg synes ikke det er rart at du har fått deg en elev.-))))

Skrevet

Dette er flinke fru Flinkesen det, som er så flink at hun har privatundervisning :o)

Hurra sier jeg for deg :D

Lurer på om denne vaskedoseren kunne tatt seg en tur i dag jeg altså.....

hmrf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...