Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Og hva er buser egentlig? altså, ikke snørr men disse små busemennene, hva er det som bor i min nese? Hehe, veit det er teite spm, men er i det nysgjerrige hjørnet idag =P
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Er det ikke bare forurensingen man puster i seg som gjør at snørra blir skitten og stiv? Voksne spiser snørr = barna ser det og spiser den selv (og kanskjelitt i mangel på steder å gjøre av det). Kan jo ikke være bare meg som har lagt merke til hva folk tar seg til når de venter på grønt lys, hehe :oD
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg har ikke akkurat studert busemennene mine så aner ikke om det er derfor de ikke er i renna snørr form for å si det sånn, hehe.. Hehe, huff at voksne personer spiser snørr var ett ekkelt bilde å forestille seg, og hvorfor peller de nese når de er midt i trafikken hvor ALLE kan se de? syns det er ekkelt nok som det er når jeg ser Ella graver og graver i nesa etter "skatter" Men er det virkelig fra de voksne barna tar det å spise buser fra?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Næh, det er sikkert hverandre også - i bhg feks. Men hvor ideen kommer fra i utgangspunktet (hvem var den første som fant ut at gørra fra nesa skulle i munnen???) vet jeg ikke.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Akkurat hvem som fant på det med å pelle buser og evt spise de etterpå bryr meg ikke så veldig =P Men lurte bare hvorfor de spiser.. Skjønner ikke helt fasinasjonen, men nå er det jo voksne som oxo spiser busene sine *grøss*
Sånn kan det gå Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Unsett skal du bare være glad for at de gjør det, for det styrker immunforsvaret. De som spiser "busemenn" er faktisk mindre syke enn de som ikke gjør det.
Raych Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Hehe, alle unger spiser ikke busemenn da, men mange. Mine to på 1 og 4 gjør det ikke, ennå, i alle fall. Hun på 4 er veldig opptatt av at dette er noe man ikke gjør. Så en på tv som pillet nese og spiste det, da snudde hun seg helt forskrekket til meg og sa; "Sånn gjør vi bare ikke mamma. Vi gjør det på badet, tar det i papir. Vi tørker det ikke på klærne, og i alle fall ikke på møblene. Sant ja?". Hehe, hun virket helt rystet over at noen i det hele tatt prøvde seg på noe så uhørt:)
jentemamma Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Hehe, virker som en veloppdratt ung dame:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 hoho, men jenter da..husker dere ikke at det smakte godt! salt og godt? rare dere er!!! hehehehehe. jeg har gitt meg med å spise de da, men ja.. det er mange voksne som gjør det også. kanskje de har bedre imunforsvar også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå