Gå til innhold

uke23, og ligge på magen?? klemmer jeg bebbin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste ukene føler jeg liksom at magen har vokst endel og at bebbien får vondt om jeg ligger på magen. jeg ligger delvis på handa mi og med en pute i siden så jeg ikke ligger helt flatt for da skjer det at han sparker, og da kanskje han blir klemt? jeg har jo hørt at andre har sagt det ikke er farlig da, men er liksom ikke helt trygg nå som magen kommer mer å mer. jeg klare absolutt ikke å sove på ryggen så gode løsninger mottas med takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyen blir nok ikke klemt om du ligger på maven...det kan bli litt trangere ja,men den har ikke noen fare....du vil nok merke på slutten at babyen har en favorittstilling....den er rolig når du ligger på ene siden ,men sparker når du legger deg på andre siden

Skrevet

jeg ligger på magen enda og er 24+4. noen kvelder merker jeg at han sparker veldig og er urolig når jeg ligger på magen og da pleier jeg å bytte stilling. når jeg da bytter stilling roer han seg igjen. kan være tilfeldig men... virker som at det kommer litt ann på hvordan han ligger inni magen. :)

Skrevet

Så lenge det ikke føles ubehagelig for deg selv, så skal du bare ligge.. du får vondt før babyen får vondt.. men man kan jo passe på å legge vekta på bare ene siden om man er usikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...