Michka Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 I så tilfelle, fungerer det greit? Har dere bein eller hjul på?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Har hverken bein eller hjul, den står på sokkel... Men ja, vi har brukt den. Og det har fungert bra, eneste er at den ble litt for høy, men ikke verre enn at vi har brukt den uten problemer:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Vi gjør - den med 5 skuffer. Står såpass nærme vasken at jeg ikke har hjul eller noe på, da hadde den i tillegg blitt altfor høy for meg som bare er 165. Da hun var helt liten brukte jeg faktisk en av de barnekrakkene for bad til barn, mens etter hun ble litt mer "hardfør" har jeg stått på gulvet, hehe. Den med 4 skuffer eller hvor mange det er ble for lav igjen følte vi (mannen er 190).
lucky meee:) Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 vi gjør:) fungerer kjempe bra,,, vi har også den med 5 skuffer, blir litt høyt, men bedre enn den med 4 skuffer. min står også bare på sokkelen.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Ja jeg bruker MALM kommoden som stellebord, den med 3 skuffer. Jeg er bare 156 cm høy, så følte at et vanlig stellebord ble for høyt for meg.
Michka Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Takk for svar Da tror jeg det blir den, synes det er vanskelig å finne stellebord med store gode skuffer i som ikke koster flesk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå