Gå til innhold

Samboeren min er totalt uinteressert i magen.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som opplever dette? Skal jeg være bekymret?

Han er veldig interessert i alt annet, som planlegging, shopping, finne navn osv. Men han rører aldri magen min... Akkurat som han synes den er ekkel! Er nå 30 uker, det er masse liv og jeg har så lyst å dele det med ham, føler meg så alene om dette svangerskapet nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda,det kan ikke være så greit,har du prøvd å spørre han om hva han syntes?

Det er mange menn som ikke klarer å forholde seg til at det "bor" noen inni kjæresten deres.'

Husker mannen min syntes magen minnet om aliens (når det sparket skikkelig) Men han vennet seg til det ganske så fort da..hehe..!

Har du latt han kjenne på magen når det sparker skikkelig?

kanskje reaksjonen hans da vil vise hva han virkelig føler?

Skrevet

Hei=)

Jeg har hørt om flere menn som syns magen til damene sine er ekle rett og slett, de klarer bare ikke ta på magen..

I mitt første svangerskap var ikke sambo så int. i å ta på magen, jeg måtte mase, og det gadd jeg ikke til slutt.. Men nå derimot er det mye mer liv, og vi har jo ei fra før - så han vet liksom at HANS barn faktisk ligger inni der...! Jeg har ikke masa denne gangen, og han sitter og holder på magen hver kveld nå, er nok litt mer gøy når det er masse liv inni der da. forrige gang var det ganske stille.

Må jo være godt at han involverer seg masse i alt annet, da er han jo ikke totalt uint. liksom.. Men det kan jo være lurt at dere prater om det, hvis du tenker mye på det?

Skrevet

Jeg maste ganske mye på han i starten, og han prøvde å kjenne. Men da stoppet jo selvfølgelig sparkene... Tror på en måte han ga opp å kjenne noe. Han sier bare at han kan kose med jenta når hun kommer ut, og hvis jeg maser nå blir han bare sur og irritert, så det har jeg sluttet med.

Men, det er veldig godt at han involverer seg i alt annet, hvis ikke hadde jeg faktisk trodd at han ikke ønsker dette barnet!

Skrevet

Hær har vi det akuratt på samme måte, han vil heller ikke røre magen :( men er veldig interssert i sånne tenktiske ting som babycallere og bilstol også videre :)

skulle ønske han kunne være litt mere intressert i selve ungen da, er jo første vårrres så e nok litt rart for han at det er noe inni magen min :)

han forbider det også me en sånn alien greie :)

hehe håper han blir mere engasjert når ungen kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...