Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Det har jeg gjort nå!!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Vet ikke, men i vår avis har da alltid de vil ha bilder og hilsninger av mor og far når det er morsdag og farsdag, jeg synes det er morsomt!
Espoir Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Nehei, det hadde jeg aldri gjort. Tenk om alle skulle ha gjort det da - da hadde ikke det vært plass til annet enn fedre i avisene den dagen. Er det din egen far du har sendt inn bilde av? Han blir nok litt flau ;-)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Hm.. nei det har jeg aldri sett noen har gjort før.. er det vanlig?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Når jeg tenker etter, så er det sikkert ting som er helt vanlig i avisa der sambo kommer fra... Men jeg kommer fra en litt større plass, og her får man ikke ha bilde i avisa annet enn 20-30-40 osv, etter fyllte 20.. de har vel dårlig plass. koselig da, det er det jo
Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Nei det er eget bilag med alle farsdagshilsener i avisen og det koster heller ikke noe, er selvsagt ikke vg det er snakk om, men lokalavis. har sendt inn bilde av min mann og barnas far, han synes det var koselig i fjor da!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 palmesus det var da rart at man kun får bilde etter fylte 20.. du må komm fra en veldig stor plass.. kommer selv fra bergen å i ba kan man sende inn fra 1år.. også forlovelser, brylupp å lignende.. å bergen e ikke så lite
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Hehe, nei, ikke ETTER fylte 20, men når man har passer 20, så tar de ikke inn 21-22-23 osv... Alt fra 1-20 får man satt inn )
Vipsenmamma Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Eh, nei. Det skjønte jeg ikke vitsen med.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 åjah:P min feil.. hehe.. tror man kan sende inn alle aldre i ba hvertfall.. men det e son egen for 25 eller 20. 30. osv.. men der e det ikke bilde.. der tror eg alle som bor i bergn kommer me mindre de har sakt de ikke vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå