Meg og Lillemor Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg begynner å få litt "panikk" for at rumpa mi virkelig flyter utover hihi.. Så derfor lurer jeg da på om dere jenter har noen gode tips om hvordan stramme den opp litt? Noen enkle øvelser som kan gjøres hjemme på stua feks? )
Bolla med en til Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 knebøy, fin trening når babyen kommer ut også. babyer roer seg ofte da. gikk to timer tur nesten hver dag når han kom ut sist. etter 6 måneder sa min kjære mann at jeg aldri hadde hatt så fin rompe før he he.
2SønnerSmå Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Takk for supert tips,begynner å bli litt bekymret her også...hehe..!!
Meg og Lillemor Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Knebøy kan man ta når man er gravid også, sant?
BlirVi4i2012?! Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Personlig synes jeg at dype utfall er bedre enn knebøy, da jeg synes jeg får vel liten plass til magen når jeg går ned i skikkelige knebøy. Man må minst ned i 90 graders vinkel i knærne før det tar skikkelig på setemuskel i knebøy. =)
Bolla med en til Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Hold deg fast i et bord, spre bena godt til siden og bøy i vei Er selv ganske høy og har ikke stor mage så det går fint for min del. men dype utfall er veldig fint det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå