Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Plutselig var det ikke moro å være voksen.... Jeg er innklt på møte med sjefen min og en annen ansatt i morgen. Greia er at jeg har sagt i fra til mine overordnede at denne andre ansatte går å lyver om andre på jobb, og mye mye mer. Og i morgen må jeg møte henne ansikt til ansikt sammen med min kvinnelige sjef. Har forresten fått hørt at den andre ansatte er sint som en furie, og jeg kjenner at jeg gruuuuer meg:-/
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Ærk, sånne ting er kjipe. Forhåpentligvis kommer det noe godt utav det, selvom jeg har litt lav tiltro til sånne med den typen oppførsel som kollegaen din har... Hadde noe liknende som skjedde på en tidligere arbeidsplass, hvor ei snakket med alle de andre om ei annen og til slutt fikk hennes samarbeidsproblemer med denne personen til å gjelde alle og en fjær ble til 5000 høns osv. Sjefen tok oss inn èn etter en og snakket og på kvelden hadde vi et fellesmøte som MÅ har vært flaut for "baksnakkeren" for hun satt jo rett ut og benektet sine egne påstander selvom flere kunne fortelle hva hun hadde sagt/ment. Jaja, miljøet ble jaffal bedre etterpå, så det hjalp med utblåsningen eller hva jeg skal kalle det. Og samtlige lærte en viktig lekse om baksnakking, nemlig DROPP det, hehe..
Odine! Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hvis du vet at hun lyger (at det ikke bare er rykter), så har du jo ditt på det tørre. Men skjønner godt at du gruer deg.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Ja, jeg vet at hun lyver. Men mistenker henne for å hevne seg, om dere skjønner. At hun sier noe om meg som kanskje ikke stemmer, og t jeg ikke får gjort noe med det. Men, jeg håper at oppvasken gjør nytte for seg. Den var veldig nemlig nødvendig, siden hun har svartmalt avd jeg jobber på så innmari at vi ikke klarer å skaffe vikarer lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå