Gå til innhold

Store forhåpninger = skufelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske ny her på bli gravid. Hva mener dere med IKM??

Er nå 2-3 dager til mensen. Går rundt å kjenner etter tegn. Hadde veldig mensenmurringer på mandag! Og i går kveld hadde jeg stikkinger i brystene+noe murringer. Begynner å få storeforhåpninger nå. Kommer til å bli veldig skuffet om mensen kommer. 3 dager igjen..

Er vell litt tidlig å ta test??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM betyr Ikke Kommende Mens. Altså den dagen mensen egentlig skal komme, men du håper selvfølgelig at den ikke kommer :)

Du kan prøve å teste med morgenurin, men det er store sjanser for at testen vil bli negativ uansett om du er gravid eller ikke.

Skrevet

Hei! Jeg er også helt ny her inne, føler jeg er på god vei til å bli hekta..hehe..Spesielt når man har fri fra jobb og bare koser seg i sofan..

IKM har jeg skjønt det som er Ikke Kommet Mens, dvs den dagen du skulle hatt mensen.

Noen tester før IKM, kommer litt an på hvilken test du bruker og hvordan kroppen din er i forhold til produksjon av evt hcg.

Har du prøvd lenge? Barn fra før?

Skrevet

Artig med 2 tette ja :)

Jeg har IKM 20. nov, leeeeeeengeeee til enda..hehe...Har hadd eggløsning en av de siste dagene (tror jeg - har iallefall hatt veldig stikninger på høyresida), så får håpe at vi har gjort jobben riktig :) Du må holde meg oppdatert på hvordan testing går etterhvert da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...