Tre tette! *07+10+11* Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Er ganske ny her på bli gravid. Hva mener dere med IKM?? Er nå 2-3 dager til mensen. Går rundt å kjenner etter tegn. Hadde veldig mensenmurringer på mandag! Og i går kveld hadde jeg stikkinger i brystene+noe murringer. Begynner å få storeforhåpninger nå. Kommer til å bli veldig skuffet om mensen kommer. 3 dager igjen.. Er vell litt tidlig å ta test??
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 IKM betyr Ikke Kommende Mens. Altså den dagen mensen egentlig skal komme, men du håper selvfølgelig at den ikke kommer Du kan prøve å teste med morgenurin, men det er store sjanser for at testen vil bli negativ uansett om du er gravid eller ikke.
_Lotus_ Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hei! Jeg er også helt ny her inne, føler jeg er på god vei til å bli hekta..hehe..Spesielt når man har fri fra jobb og bare koser seg i sofan.. IKM har jeg skjønt det som er Ikke Kommet Mens, dvs den dagen du skulle hatt mensen. Noen tester før IKM, kommer litt an på hvilken test du bruker og hvordan kroppen din er i forhold til produksjon av evt hcg. Har du prøvd lenge? Barn fra før?
_Lotus_ Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Artig med 2 tette ja Jeg har IKM 20. nov, leeeeeeengeeee til enda..hehe...Har hadd eggløsning en av de siste dagene (tror jeg - har iallefall hatt veldig stikninger på høyresida), så får håpe at vi har gjort jobben riktig Du må holde meg oppdatert på hvordan testing går etterhvert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå