Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig treg og har fortsatt ikke fått levert inn permisjonspapirene til NAV..er klar over at jeg er veldig sent ute og at jeg sikkert ikke får noen penger før langt utpå nyåret..(permisjon starter 9/12)..

Jeg har jobbet deltid ved siden av studiene..har ikke hatt faste vakter, så mndinntekten min har variert fra mnd til mnd..Sitter nå med søknaden foran meg og vet ikke hva jeg skal skrive under stillingsprosent og brutto mndinntekt siden dette har vært varierende..

Noen som er i samme situasjon med varierende inntekt??Og hvordan løste dere dette??Holder det at arbeidsgiver sender inn disse opplysningene??

He he, merker jeg burde ha gjort dette for lenge siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

jeg vet ikke hva du skal gjøre siden jeg hadde fast inntekt, men det var noe annet jeg ikke klarte å skjønne hva jeg skulle svare på, så jeg tok rett og slett med skjemaet til nav, så hjalp de meg med å fylle ut hele greia.

kanskje du bare skulle gjort det?

Skrevet

Prøvde å ringe, men de visste ikke hva jeg skulle gjøre..he he..er ikke det litt merkelig?Trodde ikke dette var en unormal problemstilling..Må nok bare ta turen ned dit ja..da jeg var der for å hente skjemaer her om dagen var det laaaang kø..får bare stå opp tidlig og satse på at ikke alle andre gjør det samme..he he..Takk for svar=)

Skrevet

Jeg skrev bare gjennomsnittet av de siste 10 mnd, og forklarte mer utfyllende senere i søknaden min om hvordan inntekten min hadde vært...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...