Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 ... skulle man tro at svangerskap og barneomsorg framkaller alvorlig sinnsforvirring, fordreid virkelighetsoppfatning og en manisk selvopptatthet. Lurer på om menn har noe lignende nettsted?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Noen ganger er det helt ekstremt, og da tror jeg mange lar være å svare, sånn at det ender med at det bare er noen få helt forskrudde som lager innlegg og svarer.
Lillemus&mamma'n Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Min mann går av og til inn på debattsiden til VG hvis han trenger en god latter. Ikke det at den er spesielt for menn, men det er visst nok av skrudde folk der og. Utrolig at et så lite land kan avle frem så mange dårlige mennesker. Begynner jo å nærme seg Idiocrazy-tilstander
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg tror at en del av de rare innleggene kanskje er skrevet av folk som kjeder seg litt og bare vil kødde for å få litt underholdning. Har hendt at jeg skriver noe litt rart for å piske opp stemningen når det er kjedelig. Men jeg skriver ikke hva som helt likevel. I går var det jo flere som klaget over at det er så kjedelig her for tiden. Og når noen skriver crazy innlegg så er det galt det også. Ja, ja.
blond Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Ja, det finnes liknende nettsteder for menn!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Vel... de "crazy" innleggene er vel ikke akkurat spennende... Det går jo ann å ha litt saklighet og i hvertfall ha en mening med et innlegg, ikke bare skrive sludder og vas bare for å skrive..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Jeg mener ikke at alt skal være saklig og "seriøst". Liker godt å lese en del tulleinnlegg, men ikke av den typen som oversvømmer f.eks. Skravlesiden. Skulle tro de fleste der inne var i begynnelsen av tenårene, så barnslige og selvopptatte som de kan være. Og skriver om alle slags filleting som verken burde bety noe nevneverdig eller interessere andre. Men det stemmer nok at mange kjeder seg, eller er dønn ensomme der de sitter hjemme i stua mens barna flyr rundt omkring, eller er i barnehagen. Og så MÅ de bare skrive et eller annet, omtrent som en sms til venninna si.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Takke meg til hummer og kanari her på anonym. Skrave er jo et bimboforum hvor mange bare er uten etter å få bekreftelse og sleike andre oppetter ryggen. Dødskjedelige tema, pjatt og barnslige tema er det nok at på Skravle. Her på anonym er det litt av hvert og bra er det. Faktisk en god del seriøse tema og debatter her. Så får vi tåle litt kødding også for underholdningens skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå