Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Samboer har bursdag og vi skal ha gjester.. Skulle begynne på kaka nå og så oppdaget jeg at jeg ikke har vaniljekrem! krise! Jeg pleier å bruke vaniljekrem og syltetøy.. Hva kan jeg bruke da?? Kan jeg bruke bananer og syltetøy? Hadde tenkt til å bake de peanøttsmørkjeksene fra detsoteliv, noen som har bakt dem? er de noe gode? Tenkte jeg kunne ha sjokoladetrekk på dem men hvordan gjør jeg det? Bare smelter sjokoladen og dypper dem oppi? Håper det er noen som kan hjelpe meg Blir kjempeglad for svar!
Krusemynthe Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Bananer og jorbærsyltetøy er kjempegodt i kake!
klg,2 boys now:) Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 mamma bruker å "dynke"bløttkake bunnen med brus,appelsin brus som regel.så banan og syltetøy inni,nam nam..
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Klart du kan bruke bananer og syltetøy!! Kjempe godt det! Har ikke bakt de kjeksene, men det er bare å smelte sjokolade og dyppe de oppi å la det stivne igjen!' Lykke til:)
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Takk for svar! Det blir ikke for tørt uten vaniljekremen? Kommer meg ikke på butikken så får gå for bananer og syltetøy Noen som har prøvd de kjeksene?
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Da går jeg for bananer og syltetøy Har ikke sitronbrus ellers skulle jeg ha prøvd det, skal prøve neste gang. De kjeksene hørtes gode ut og de blir sikkert enda bedre med sjokolade mmmmmmmmmm...
Gjest Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Hvis du har noe hermetiserte frukt coctail, annanas, fersken e.l. kan du bruke saften der å dynke bunnen med! da blir den ikke tørr! Og den frukten er også veldig god å bruke sammen med krem inni kaka!
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 5. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2008 Det har jeg takk for tips, det skal prøves
Krusemynthe Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Appelsinjuice kan også brukes. Eller en boks "kjeft" e.l. Tror det er viktig med litt væske hvis du går for bananer alene i ett av lagene. Fikk lyst på kake,jeg nå....
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 5. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2008 Takk for mange gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå