JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 I natt så fikk jeg en kjempe krampe i leggen, åå det gjorde vondt. Eg følte at jeg ble pint av smerte. Å i dag morges klarte jeg ikke å gå på foten. Nå klarer jeg det fint, men jeg kjenne godt smertene. Of, spurte mamma om dette. Å hu sa at hun også fikk kramper i leggen når hun var gravid. Å hun hadde det ganske ofte. Det er jo nesten sånt at jeg gruer meg til å legge meg ikveld =( Har hatt 1 krampe før og i svangerskapet mitt.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 ja au det er ont!!! men jeg vet råd:) det er to ting som forebygger leggkramper.. det ene er å gå med støttestrømper på dagene. fåes på apoteket;) det anre er å spise magnesium.. krampe kommer som regel av magnesium mangel! løp å kjøp!! håper det blir null mere krampe på deg fremover da;)
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 åå.. TAKK, åå jaa. skal kjøpe det! Off, vil ikke oppleve det igjen! Tusen takk =D
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jo takk du, jeg kjenner den smerten bare jeg leser dette..hehe! Du kan også prøve å spise en banan før du legger deg, det har hjulpet for meg denne gangen!!
tiptop*har tvillinger Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 å? sån har jeg også hatt.. hve skjer om man har magnesium mangel?? kan det på virke bebisene??
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Nei tror jeg ikke. Den vil uansett ta fra deg det du har, og litt får man i seg uansett, via brød,grønnsaker osv. Men tror gravide skal ha ca 280 mg med magnesium. Og bananer skal være veldig effektive. Jeg har spist det dette svangerskapet, og har ikke hatt mer en en gang med krampe, sist svangerskap hadde jeg det veldig ofte, i fra jeg var 6 mnd og ut!
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Får ikke håpe det kan gå ut over barnet! Men skal kjøpe banan og kapsler. Typen sliter også med kramper av og til. Så kan han også ta noen tabelett. For banan hater han =) Tuuusen takk for forslagene
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 har aldrig hørt at det kan være skadelig for bebisen nei. dette er et veldig vanlig problem blant gravide,spesielt i siste trimester. sist svangerskap hadd jeg mye kramper og dermed veldig vondt i leggene lenge av gangen. det gikk helt over når jeg begynte å spise magnesium. denne gangen har jeg ikke hatt kramper,men jeg begynte med magnesium når jeg kjente det begynte å stramme i leggene på natten. håper krampeproblemene er over,det e auauauau!!!
angelina76 Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Har hatt kramper jeg og har funnet ut at det hjelper å tøye forsiktig ut leggene før jeg går til sengs om kvelden, det hjelper på meg i hvertfall. Da slipper du magnesium og bananspising og alt sånt Det enkle er ofte det beste...er det ikke det det heter. Evt få evt mannen til å massere litt på leggene i tillegg
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2008 åja =) men da begynner jeg å prøve det takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå