Gå til innhold

4 ekstra voksne personer i hus er jammen dyrt det......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre og svigers....som forlanger både det ene og andre....ofte ikke bare en brødskive på benken etc..

Kommer vel til å doble matbudskjettet denne mnd tenker jeg..:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster å ha besøk :o)

Men det er vel litt drøyt å komme med krav om ditt og datt?

Skrevet

Ja det merkars det!! Hadde det vert meg på besøk hos dattera mi el svigerdattera mi så hadde eg sørga for at familien ikkje hadde betalt alt av egen lomme. Eg bur da ikkje på eit hotell når eg besøker ungane mine, når den tid kjem ;)

Skrevet

hadde svigers bodd hos oss, hadde de sikkert diska opp med all maten selv og forlangt att vi ikke skulle ha betalt en krone, men slik er de bare.... foreldrene mine krever nok litt mer, men om jeg hadde bedt de om å bidratt litt så hadde de selvfølgelig sagt ja.

Skrevet

såpass..hadde familien vår måtte bodd hos oss så regner jeg med at de har vært de som har handlet inn alt.regner med at da hadde jeg ikke fått brukt en krone.

Skrevet

De kan vel spise det samme som dere?

Ellers synes jeg det er like natulig at "barna" betaler maten når foreldrene er på besøk som at foreldrene gjør det når barna er på besøk.

Skrevet

Svigers er litt mer medgjørlige..de krever ikke så mye for å si det sånn..mine foreldre eller spesielt pappa krever ganske så mye...

Skal nå sies at vi for en liten stund tilbake flyttet i nytt hus, og de hjelper litt til..hvertfall mannfolka, fordi det er mannfolk arbeid...!!! Men er vel kanskje normalt at man hjelper barna sine litt eller?? Er jeg da storforlangende??

Hmz..tenker bare på hvordan jeg vil være når mine barn blir store og trenger hjelp..

Skrevet

hehe.. sånn er det med familie;)

Berre vent til du får tenåringar i huset;) DET er ikkje billig, det.

Skrevet

Jepp, men alikevel blir det litt annerledes!:)

For meg er det liksom normalt da...å kunne dele litt på det...

Har selv vært en lengere tid hos mine foreldre når vi flyttet sist, og vi betalte så og si all maten...hvertfall godt over halvparten av de gangene vi handlet så var det vi som betalte..For meg var det mer som en selvfølge da...fordi vi fikk tross alt lov til å være der en mnd..de fikk penger til strøm og tlf etc..

Vi har ikke bedt dem om å komme da..for å si det sånn!:) Men veeeldig koselig at dem er her..ikke det!! Men MAT er dyrt..og med oppussing ved siden av så flyr pengene..:/

Skrevet

Jeg nekter foreldra mine å betale når de er hos oss siden vi tjener mer og at de nekter meg å betale når vi er der. Og de betaler nok mer pga bleier osv. I tillegg har de kjøpt HTS combi som vi bruker når vi er på besøk, og det nektet de oss å betale. Snille foreldra mine:) Pluss at de jobber mye når de er hos oss med baking og hagestell osv. så egentlig burde de hatt betaling:)

Skrevet

Hehehe..det hørtes jammen koselig ut!!:)

Våre foreldre bidrar ikke med så m ye nei..vi må betale det meste selv..både av ting til ungene etc..men skulle bare mangle!! Forlanger ikke at dem stiller opp sånn sett..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...