Gå til innhold

April: Hvor mange dobesøk?


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

hihi...Ja det er faktisk det jeg lurer på. Hvor mange ganger går aprilbarna på wc for å tisse i løpet av en dag?

Hvorfor spør jeg om dette? Mye en mor skal bekymre seg for...

Lille bruker natt bleie. Den tas av før 06.30 om morgenen. Så kan han gå HELE dagen i bhg uten å tisse. Når vi henter han utpå ettermiddagen klarer han nesten ikke kle av seg for han er så tissetrengt, men nekter fortsatt for at han skal på do. På spørsmål om hvorfor han står og tripper svarer han" Jeg tripper ikke, jeg bare danser littegrann...." *S* Så tvinger vi han på do og han tisser masse. Neste tissebesøk er kl 18.30 når vi tar på pysj.

Jeg synes dette er lite. Han har en like gammel kompis. de var her i helgen. Han tisset minst en gang i timen. det blir kanskje litt ofte igjen, men.... Hvordan er det hos dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun tisser morgen og kveld, og i alle fall 1 gang i bhg og 1 gang når hun kommer hjem, men jeg har egentlig ikke spurt i bhg. I går hadde hun tydeligvis litt hard mage som kom ut stykkevis og delt, så da bæsjet hun 3 ganger etter bhg (inkl en gang rett etter hun hadde lagt seg), det er litt mer enn vanlig da. Så jeg tror nok hun ligger på 5 til dagen i alle fall. Spørs litt på inntak av drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på hvor mye hun drikke ri løpet av dagen.Men hun tisser når hun står opp (bruker nattbleie). Så er det vell ett par ganger i barnehagen og ett par ganger før hun legger seg mellom bhg og kvelden.

 

Så sammenlagt rundt 5 ganger kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor mange ganger, men det er en del. Han tisser når han står opp (bruker ikke nattbleie) også tisser han vel 2 ganger kanskje i bhg. Tisser når han kommer hjem, og kanskje en eller 2 ganger til før kveldsstellet (da tisser han jo da og). Så ca 6-7 ganger i løpet av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...