Gå til innhold

Unormal navlesnor.. What??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i sist uke og jordmor sa alt va bra med barnet:) alt såg helt perfekt ut. eneste var morkaka mi som låg litt langt nede så jeg må inn igjen om et par uker og se om den flytter seg opp( noe den nok kom til å gjøre sa hun). Men nå når jeg satt å leste det blå ultralyd arket vi fikk av hun ser jeg at det på navlesnor står unormal? hva betyr det? har det sammenheng med morkaka? hun sa ingenting om at navlesnoren var unormal, tror ikke hun nevnte den engang. Hva betyr det`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til jordmora du har kontroller hos å spør..=)

Skrevet

jeg var hos henne i går og spurte. men hun visste ikke sa hun. jeg måtte høre med sykehuset når jeg sko inn dit igjen i uke 28 for å sjekke morkaka. æsj dette var litt ekkelt da, nå ble jeg litt bekymret. går et an å ringe til sykehuset og hvor ringer jeg da?

Skrevet

Det er på svangerskapspoliklinikken ultralyd vanligvis gjøres. Be om å bli att over dit, evt til gyn poliklinikk.

Skrevet

takk, da har jeg snakkt med sykehuset. var visst mange som hadde ringt om det, var visst noe feil på dataanlegget eller et eller annet som gjor at det kom opp en U foran normal. (var sikkert noe feil med systemet akkurat den dagen jeg var inne). men jaja.. da er ikke det noe å bekymre seg for heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...