Gå til innhold

April: Argh!


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

I går kjente jeg det. Den kom snikende. Det begynte med små stikk i halsen...som ble til veeeldig sår hals i løpet av kvelden, som nå er blitt til sår hals, vondt hode, pottetett nese (kan jeg bruke nesespray som gravid?) og kløe i brystet. Dumme forkjølelsesvirus! Ikke nok med det. jeg har fått ett virus til....på laptoppen min. Derfor var jeg ikke å se på internett i går. det går nemlig ikke å skru på pc'n....ER en smule bekymret for alt jeg har der inne nå, ja....julegavelister, regnskap, bilder osv.... Gubben skal se på det i kveld - sånn at det bare blir forkjølelsen som stjeler nattesøvnen min.

Nå sitter jeg på min nye stasjonære pc som jeg kjøpt rett før vi flytta. den har stått i esker til i går kveld......har også en ny laptop som jeg tror jeg skal begynne å bruke nå.... Snakk om ikke å like endring, da....vil ikke bytte ut den gamle laptoppen med ny...gubben ler seg i hjel. Jeg har to nye fine pcer, men foretrekker å sitte med den 5 år gamle haugen som ikke starter lenger en gang...jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt få en av deg jeg! Holder på å klikke på denne "bare" 2 år gamle laptopen her, den skrur seg nemlig av i tide og utide. I morges startet jeg den 3 ganger i løpet av et kvarter eller noe sånn. Bare plutselig så er den helt av, selv om den er koblet til strøm. Og Ø påstår at det er noe med meg for det skjer aldri ham. Men hva pokker er det med meg da?? Jeg har da surfet på akkurat de samme sidene i et par år, og det er først nå siste halvår at den har begynt å tulle. Reformatteringen hjalp ikke noe heller tydeligvis *sukk* Den stasjonære har blitt omgjort til mediapc koblet opp mot tv'n, så med mindre jeg har lyst å surfe på 37tommeren med dårlig trådløst tastatur og mus, så er det denne jeg får holde ut med. *lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut.....Prøvde laptoppen min nå og nå hører jeg den står i stua og går på og av i ett sett. helt sikker på at det ikke er noe med oss :)

Høres ut som vi har like gubben vi. Min har og laget media pc av den gamle sin, med trådløst tilbehør....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo innrømme jeg godt kunne tenkt meg en nyere "hjemmelaget" mediapc også - den derre viftegreia inni durer jo verre enn tørketrommelen, hehe. Merkes jo ikke når man ser film, men jeg som sitter hjemme i ro og fred hele dagen hører det godt om den står på (feks når han laster ned noe som tar et par dager)...

 

Vurderer å lage walkincloset av "kontoret" vårt for akkurat nå står det jo bare et enslig monster av en 19tommers skjerm (ikke flatskjerm nei) på pulten der, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he...vi har hatt den-store-vifte-striden her og, og gubben satte tilslutt inn en bortimot lydløs vifte. Stå på krava!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, kjenner til det med motvilje mot ny pc... fikk ny av jobben før sommeren, skulle være mye bedre enn den jeg hadde, men mistet jo mye av det jeg hadde lagret av bl.a. favoritter på internett og innstillinger... ja, ja... er inne i det igjen nå, men kjenner motviljen mot å bytte om noen år igjen ja...

 

Ang. nesespray for gravide bør du styre unna den med medisiner i, men den med ren saltvannsoppløsning skal gå bra!

 

God bedring... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...