mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 at det er liksom ingen tvil..... Slik som det var da Bush ble valgt til den siste perioden:-( Her har alt funket, ingen tellemaskiner som ikke funket, de som skulle stemme fikk stemme.... De kan liksom ikke komme etterpå å si noe som sår tvil om valget:-) Og det er fint. Så nå tror jeg verden blir et litt bedre sted å være:-) Selv om Rom ikke ble bygd på en dag...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Du sier noe ja.........hmmmmm.....og for de av dere som har sett filmen til Michael Moore, så fremstår jo ikke nevnte mann som særlig trygg å ha til å styre landet. Hællemåne sier jeg bara!
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg har enda ikke forstått hvordan amerikanerne klarte å velge Bush for andre gang, men det ser ut til at de iallefall har lært av den feilen fordi om syyyyykt mange stemte McCain.. Håper virkelig at Obama klarer å holde seg i live hele perioden.For det finnes gangske mange totalt skrudde mennesker der som vil ha han død pga hans farge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå