missmam Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Er så dritt lei.. føler jeg aldri får de rene.. all dritten setter seg jo fast i mellom sprekken liksom... blæ! Støvsuger alltid først men... argh,,,
rampete robin Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Ligg på alle fire og skrubb fugene rene med neglbørste eller annet med hard bust. Bruk ajax. Tørk godt av fugene med ren og tørr klut. Når fugene har tørket setter du de inn med silikonlignende stoff som er egnet for fuger. Kjøpes på BM eller lignende. Gjør at skitten ikke setter seg så godt fast og lettere å vaske neste gang :-)
Krusemynthe Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Kjøpte noen slike engangssvamper fra...ja hva var det...Mr. Muscle eller soe slikt. Og de var hæærn fløtte meg så effektive. Sikkert skikkelig miljøbomber, men noen gangen må man svelge noen kameler. Bruker de inni dusjkabinettet også - og det går som en lek!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 jeg har fliser på kjøkkenet, men synes også at om jeg bruker mopp selv om flisene er støvsuget først setter skiten seg fast nedi fugene. jeg bruker jif sann vaskemopp og spray og mopp og støvsuger fugene samtidig. funker fint her hvertfall, men så er gulvet bare 3x4 meter maks, så ikke så mye. bare en del av stuen lissomm..,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå