Gå til innhold

Det er altså en sann glede

Anbefalte innlegg

Skrevet

å være sammen med lille rosa:-)

Hun tryller frem de lekreste retter fra det nye kjøkkenet. I dag har jeg fått servert sjuppe med gujjotter, kakajo, kaffi, søvs og pannekakej:-)

Blir jo mett av mindre:-)

Og så sier hun; Okej, takk mamma, hver gang jeg svarer på spørsmålene hennes:-)

Og mamman storkoser seg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her går det også i god mat fra barnekjøkkenet. Samtidig som det vaskes og strykes klær på nevnte kjøkken:-)

Kanskje Knerten blir en huslig mann når han blir stor......not.

Storebror var likedan, og nå klarer han ikke å henge opp jakka engang:-)

Jeg slet litt med å forstå hva søvs var, men det er kanskje saus??

Skrevet

Hehe, ja det er nok saus ja:-)

Skrevet

He he he ikke alltid like lett å tolke:-)

Knerten har en del fine utrykk han også, som da språket hans begynte å løsne mens vi var på Kreta. Og han skulle maske på div. mat....

etterhvert forstod vi jo at han skulle SMAKE:-)

Skrevet

De er noen skjønninger ja. Vi ler mye både med og av henne her i huset.

Nå ringte storesøster og ville prate med henne. Hun var på sykehuset med en venninne som skulle få svar på noen prøver nå. Og hvor mistanken er kreft......jeg blir matt...så ung......og hun har i tillegg et lite barn.

Jeg sender all styrke i den retningen nå og håper det beste...

Skrevet

Krysser fingrene for at det er noe helt annet...... Kan ikke være lov å få kreft så ung......

Skrevet

Nei du kan så si.........og igjen kjenner jeg en enorm takknemlighet over livet vi har fått i gave....

Skrevet

Krysser fingrene for at det ikke er kreft....

De små er en sann glede, jeg er ikke rik på penger, men rik på unger :0)

Skrevet

Ja ingen verdens rikdom kan måle seg med disse barna..

Dessverre kom beskjeden vi fryktet. Ondartet med spredning og dårlig prognose. De unge ba meg komme utover og vi har hatt noen gode timer sammen i parken. Med hennes sønn og med prating og med en tydelig fightervilje fra henne det gjelder. Det må gå bra. Leger har blitt trosset før, de kan trosses igjen. Men det er skremmende....

Nå skal jeg snart hente dem og ta dem med på Greasefinale, for det hadde de lyst til. Store jenta mi byttet kveldsvakten sin idag for å være der for venninnen. Det er godt å se omsorgen.......igjen.........det er tøft for henne dette. Hun mistet en nær venninne i kreft da hun var 17 og blir redd for at det skal skje igjen.

Vi andre kan bare være der og støtte så godt vi kan...

Skrevet

Herregud, noe så fryktelig!! Krysser fingre for at legene tar feil (igjen)... Du er fin som stiller opp!!!

Vi får minne hverandre på å sette pris på de små tingene her i verden. Som for eksempel god mat med deilig søys, som det heter her...

Klem til deg og alle jentene!

Skrevet

Takk for klem:-)

Sender noen digre tilbake til deg og dine:-)

Klemmer kan vi aldri få nok av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...